Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

#România frumoasă văzută de #lafereastramea, în a 3-a ediţie a concursului naţional de fotografie organizat de VEKA România

#lafereastramea

Alexandru Oancea
Marketing Manager VEKA România

Alexandru Oancea
Alexandru Oancea

Gânduri de la început de drum. Cum s-a născut și cum a evoluat conceptul campaniei

În urmă cu 3 ani, VEKA România lansa prima campanie digitală dezvoltată de un furnizor de profile termoizolante PVC în ţara noastră, schimbându-şi astfel strategia de comunicare dinspre educaţional spre emoţional. #lafereastramea îşi propunea să construiască o relaţie directă cu consumatorul, în scopul de a genera interacţiune cu brandul şi inspiraţie.

În 2015, VEKA România propunea consumatorilor prima discuţie despre ferestre, într-un mod emoţional şi printr-un mecanism care îi determina pe utilizatori să treacă rapid la acţiune – să facă poze la fereastră şi să le publice cu ajutorul unor mesaje personalizate în social media sub #lafereastramea. O asociere ludică de hashtag-uri – #fericire #lafereastramea, #confort #lafereastramea, #joaca #lafereastramea – făcea legătura cu brandul şi cu atributele acestuia.

Demersul a continuat şi în 2016, atunci când accentul a fost pus pe emoţia momentelor petrecute în vacanţă. Ne-am dorit ca oamenii să își dea seama că nu este nevoie să pleci departe de casă pentru a avea o vacanţă aşa cum îţi doreşti şi nici nu trebuie să fii invidios pe prietenii care fac asta. Uneori, nu trebuie decât să arunci o privire atentă pe fereastră și să descoperi magia vacanţei chiar de acasă.

#Romania #lafereastramea, surprinsă prin noul concept al campaniei din 2017

Anul acesta, campania a urmat o nouă traiectorie, una firească, venită din dorința de a trece de la mine, ca individ – #lafereastramea – la noi, ca popor şi ca tot unitar – #lafereastranoastra. Aşa a intrat în scenă personajul colectiv „România”, a cărui frumuseţe am dorit să o surprindem în fotografii, pentru că merită privit de la fereastră oriunde şi oricând. Şi astfel a luat naştere „Atlasul României frumoase de la fereastra noastră”, idee ce surprinde atât latura emoţională cu care utilizatorii rezonează – România frumoasă, dar şi latura de beneficii VEKA – la fereastra noastră.

Principalul obiectiv al campaniei este schimbarea de percepţie asupra imaginii ţării noastre, cel puţin pe durata campaniei, despre care transpar cu preponderenţă, în social media şi pe agenda publică, aspectele negative. VEKA România şi-a propus nu doar să arate tuturor cât de frumoasă este ţara în care locuim, văzută chiar de la fereastra fiecăruia dintre noi, dar şi să încurajeze românii să se implice activ în acest proces menit să ducă la evidenţierea de locuri şi peisaje extraordinare din România. „Atlasul României frumoase” a venit să întregească acest tablou deosebit, compus din operele celor care au rezonat cu noul concept al campaniei și au decis să i se alăture.

Drept dovadă, am primit şi continuăm să primim o mulțime de fotografii pe care oamenii le-au înscris pe https://www.fereastraveka.ro/lafereastramea/ și ne-am bucurat să constatăm că acțiunea noastră a contribuit la crearea unor cadre care să surpindă România așa cum poate fi văzută simplu: de la fereastră, cu emoție, trăiri autentice și originalitate.

#lafereastramea

#lafereastramea: locul unde creativitatea întâlnește domeniul tehnic

În aparență, tehnicitatea ce caracterizează domeniul pe care activează şi VEKA, acolo unde comunicarea este una liniară şi foarte riguroasă, nu ar viza şi îndreptarea către sfera creativităţii ori dezvoltarea în aria digitalului şi în zona de Social Media. De fapt, lucrurile nu stau deloc așa, mai ales în momentul în care decizi că este vremea să pui în aplicare o serie de idei neconvenționale, către care VEKA România a arătat întotdeauna deschidere. Decizia de a pătrunde în zona digitală și de a implementa în premieră această campanie s-a datorat dorinței de a experimenta ceva nou, inedit și de a ne diferenția de ceilalți competitori din piață. De asemenea, noua strategie de comunicare a fost propice unei apropieri și mai evidente față de public, într-un spațiu atât de populat precum este cel al rețelelor sociale, la momentul actual.

Raportându-ne la campania actuală, dorinţa de a menține cât mai solid contactul cu noua generație s-a armonizat perfect cu intenția de a îi înțelege cu adevărat nevoile. Toate acestea în contextul noului concept de campanie ce situează România și potențialul extraordinar pe care aceasta îl are în centrul atenției noastre și a celor care s-au alăturat iniţiativei.

Campania pe care o construim împreună cu toţi românii care îşi doresc să demonstreze, alături de VEKA, că frumuseţea stă chiar şi în lucrurile simple, continuă direcţia educaţională a brandului VEKA. Continuăm astfel să îi orientăm pe cumpărători către alegeri cât mai bine informate, fundamentate pe o documentație solidă.

În căutarea celor mai frumoase fotografii cu #Romania #lafereastramea – Concurs!

Campania a fost extinsă la nivel naţional, în principalele regiuni ale ţării, cu scopul de a crea o hartă a locurilor şi a lucrurilor frumoase, cu ajutorul utilizatorilor din mediul online. Pentru a-i răsplăti pe cei care aleg să privească lucrurile frumoase din ţara noastră, dar şi să le surprindă în imagini de la fereastră, am dezvoltat landing page-ul https://www.fereastraveka.ro/lafereastramea/ şi am adăugat o componentă promoţională.
Proiectul s-a lansat la finalul lunii august 2017, atunci când o serie de fotografi din diferite regiuni ale ţării au început să încarce în galeria din platformă propriile creaţii fotografice, cu rol inspiraţional pentru oricine doreşte să se alăture campaniei.

Reach-ul de care se bucură campania se datorează, în mare parte, și tuturor influencerilor care au acceptat cu bucurie să se alăture proiectului VEKA şi să-l susţină cu viziunea lor despre „România frumoasă”. Ne sunt şi în acest an parteneri de nădejde, dovadă fiind pozele spectaculoase pe care le-au realizat, pentru a-i motiva chiar şi pe cei care încă nu şi-au înscris propriile fotografii în platforma de concurs.

Rezultatele pozitive nu au întârziat să apară, iar românii şi-au exprimat dorinţa de a promova imaginea ţării noastre prin multitudinea de fotografii înscrise în platforma de concurs. Mai mult decât atât, feedback-urile pozitive şi încurajările primite online din partea utilizatorilor ne-au determinat chiar să prelungim durata de desfăşurare a concursului. Astfel, oricine doreşte să se înscrie în concursul #Romania #lafereastramea o poate face până la data de 15 octombrie 2017.

Paşii pentru înscrierea în competiţie:
1. Accesează www.fereastraveka.ro/lafereastramea şi completează formularul de înscriere cu datele tale.
2. Urcă o fotografie în care să surprinzi de la fereastră un loc din oraşul tău (monument, piaţă, o priveliște sau o persoană) care să exprime tema România frumoasă. În fotografie trebuie să încadrezi şi profilul ferestrei.
3. Fotografia ta va fi aprobată şi o vei putea distribui pe Facebook cu hashtag-urile #Romania #lafereastramea #VEKARomania pentru a-ți îndemna prietenii să o voteze.
4. Pentru mai multă inspiraţie, concurenţii pot accesa galeria de imagini pusă la dispoziţie pe platforma de concurs. Mai multe fotografii înscrise înseamnă mai multe şanse de câştig.

Premii de clasa A
Autorii fotografiilor câştigătoare vor fi răsplătiţi cu premii pe măsură:
• Marele premiu – o vacanţă all inclusive într-o locaţie din România
• Premiu special – o mini-cameră Lomography
• Premii bilunare – 4 seturi de genţi de voiaj
• Premii săptămânale – 7 seturi de accesorii de călătorie

Cele mai frumoase povești se nasc la #lafereastramea

La VEKA, ne place să credem că fereastra nu reprezintă doar o componentă în structura locuinţei şi o privim nu doar ca pe un obiect strict funcţional, ci ca pe un element înțeles dincolo de utilitatea lui practică. De altfel, aşa s-a născut ideea concursului de fotografii, din dorința de a aduce în focus fereastra drept cadru creativ, menită să surprindă lucrurile altfel, prin puterea poveștilor pe care oamenii sunt capabili să le creeze singuri.
Anul acesta, povestea #lafereastramea merge mai departe, pentru că fiecare are șansa să o scrie acum din perspectiva celui care surprinde cadre cu #Romania frumoasă, cu mult mai sugestive și mai pline de însemnătate la nivel emoțional.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.