IAB Europe a anunţat noul său Consiliu Director, care a fost ales la Adunarea Generală din cadrul Congresului anual Interact din Barcelona. Noul Board va avea un mandat de 2 ani. O prezență mai numeroasă a reprezentanților din zona Centrală și Est Europeană în Consiliul Director îi conferă regiunii o reprezentativitate sporită la nivelul întregului peisaj digital european.
Constantine Kamaras, membru în Consiliul Director al IAB Grecia, a fost ales Preşedinte al Board-ului european. Noul Vicepreşedinte este Stéphanie Hospital, Executive Vice-President la Orange Digital. Alţi noi membri ai Comitetului Executiv îi includ pe: Didier Ongena, General Manager al Microsoft Advertising Western Europe, care a fost ales Administrator (trezorier), Fabiano Lazzarini, General Manager IAB Italia, şi Thomas Schauf, Head of European and International Affairs BVDW (IAB Germania).
Membrii ai board-ului care au fost realeşi pentru încă un mandat sunt: Thomas Duhr, Vicepreşedinte Executiv Interactive IP Deutschland (din partea United Internet Media); Patrick Marck, General Manager, IAB Belgia; Guy Phillipson, CEO al IAB Regatul Unit; Mike Read, SVP şi Managing Director, comScore Europe şi Antonio Traugott, General Manager, IAB Spania.
Noii membri din filialele IAB îi includ pe: Ioana Anescu, Managing Director al IAB România, Neslihan Mesutoglu, membru al board-ului IAB Turcia, şi Wlodzimierz Schmidt, preşedinte al IAB Polonia.
Membrii din partea corporaţiilor care se alătură board-ului pentru prima oară sunt: Anne Goodman, Senior VP Marketing Ad Sales, BBC Worldwide; Ben Humphry, Managing Director, Regatul Unit/Irlanda, nugg.ad; Janneke Niessen, Co-fondator şi CIO al Improve Digital (din partea Publicitas); Marc Panic, COO EMEA, GroupM şi Estelle Werth, Legal Director, Commercial and Privacy, Criteo.
“Prezența României în Board arată că industria noastră locală de digital are un cuvânt de spus în ceea ce priveşte evoluţia domeniului la nivel european. Ma bucură faptul că ţara noastră este recunoscută ca un factor de decizie important în business-ul digital și că, în felul acesta, îi este recunoscută și participarea activă ca membru al IAB Europe la acțiunile acesteia. În plus, pentru România ca industrie, prezența în board înseamnă o mai mare vizibilitate a mediului de afaceri și o mai bună reprezentare a intereselor acestuia și al altor industrii regionale emergente”, a declarat Ioana Anescu, Managing Director IAB România.
Kimon Zorbas, CEO IAB Europa, i-a felicitat pe noii membri ai Board-ului şi ai Comitetului de Publicitate de Brand, subliniând că noul Board va continua să conducă asociaţia spre viziunea pe termen lung a IAB asupra succesului. “Zona Europei Centrale şi de Sud-Est, inclusiv Turcia, este puternic reprezentată în noul Board, ceea ce arată gradul de dezvoltare şi valoarea acestei regiuni”, a declarat Kimon Zorbas. “Sectorul nostru recunoaşte, de asemenea, importanţa echităţii de gen în cadrul Board-ului, şi avantajele intrinseci pe care le aduce aceasta, urmând tendinţele mediului de afaceri al secolului XXI”, a completat acesta.
“Orange Digital e dedicat sprijinirii obiectivelor de business ale mediului online european. De aceea, am decis să ajut la modelarea viziunii şi vocii domeniului nostru şi la definirea celui mai bun viitor posibil pentru industria europeană de digital. Sunt foarte entuziasmată de oportunităţile care ne aşteaptă”, a spus Stéphanie Hospital, Vice Chair.
“Sunt nerăbdător să îmi folosesc experienţa în management şi finanţe pentru a construi mai departe pe fundaţia care a fost deja aşezată, să sprijin acţiunile managementulului şi să ducem asociaţia la nivelul următor”, a declarat Didier Ongena, General Manager, Microsoft Advertising Western Europe la Microsoft, care a fost ales Administrator.