Gabriela Lungu este membru al juriului la editia din 2009 a European SABRE Awards
Desemnarea Gabrielei Lungu, managing partner THE PRACTICE, in juriul SABRE Awards vine ca urmare a rezultatelor pe care agentia de PR pe care o coordoneaza le-a obtinut la editia din acest an a festivalului: castigarea a 2 GOLD SABRE – la categoria Geography/ Eastern Europe si la categoria Consumer Goods/Food&Beverage, si – cel mai important – castigarea Marelui Trofeu al competitiei: PLATINUM SABRE pentru Cel Mai Bun Program de PR al anului. In Europa premiile SABRE au o traditie de 5 ani si au capatat deja reputatia de cea mai importanta competitie a industriei de PR. Peste 28 de tari si 1200 de programe de PR din Europa, Orientul Mijlociu si Africa au fost atrase pana acum in aceasta competitie care premiaza cele mai strategice, creative si eficiente campanii. La cea mai recenta gala de premiere, cea de la Venetia din luna Mai 2008, peste 550 de profesionisti de prim rang din regiune au participat pentru a afla si sarbatori cele mai bune campanii produse de PR-ul european.
Inscrierile la editia din 2009 a European SABRE Awards se pot face pana la 15 decembrie 2008 (sau 26 ianuarie 2009, cu plata unei taxe suplimentare pentru inscriere tarzie), iar jurizarea propriu-zisa are loc la inceputul primaverii. Daca gala din 2008 a avut loc la Venetia, in 2009 gala va avea loc in luna Mai la Stockholm, in Sala Albastra a Primariei, adica exact in orasul si locatia unde se decerneaza premiile Nobel. De altfel, asocierea cu premiile Nobel reprezinta si ideea sub care este prezentata cea de-a 5-a editie a competiei.
Juriul European SABRE Awards este alcatuit in fiecare an din profesionisti consacrati ai relatiilor publice din lumea intreaga: fie top managerii celor mai importante companii multinationale de PR, fie liderii celor mai bune firme locale de relatii publice din regiune, fie seniorii comunicarii corporatiste din cele mai respectate corporatii din lume. Juriul celei de-a 5-a editii a European SABRE Awards reuneste, alaturi de Gabriela Lungu, nume precum: Ulrich Gartner (Manning Selvage & Lee, Germania), Eric Gerritsen (Burson-Marsteller, Italia), Fiona Hall (Chandler Chicco, Marea Britanie), Fiona Noble (Cohn & Wolfe, Marea Britanie), Robert Phillips (Edelman, Marea Britanie), Dave Robinson (Hill & Knowlton, Orientul Mijlociu), Petra Sammer (Ketchum, Germania), Karen van Bergen (Fleishman-Hillard, Olanda), Axel Wallrabenstein (Publicis Consultants, Germania) sau Luther Andres (Credit Suisse), Michelle Gordon (Virgin Media), Thilo Huys (Lenovo), Sarah Miles (Shell), Andreas Parchmann (Philips), Andy Pharoah (Wrigley), John Wheeler (UPS) etc.
Gabriela Lungu are o experienta complexa de peste 12 ani in comunicare, lucrand 7 ani in relatii publice si 4 ani in advertising in grupuri de comunicare de top, dupa ce 1 an a fost jurnalist pentru un important ziar national. Desi are doar 32 de ani, are 6 ani de experienta manageriala, conducand catre succes 2 companii importante in peisajul relatiilor publice din Romania: din noiembrie 2006 THE PRACTICE, una dintre cele mai dinamice agentii de PR din Romania, si inainte, timp de 4 ani, Ogilvy Public Relations, prima subsidiara din tara noastra a unei multinationale de PR.
Gabriela Lungu are o baza educationala solida (Diploma Internationala in Management Strategic in cadrul University of Cambridge International Examinations, Diploma in jurnalism cu specializare in PR & publicitate in cadrul Facultatii de Jurnalism si Stiintele Comunicarii, Universitatea Bucuresti) pe care si-a consolidat-o participand la numeroase training-uri in strainatate (de la programe de management, la cele de PR si comunicare de brand). In prezent, ea urmeaza cursurile pentru obtinerea atestatului international Chartered Institute of Public Relations Diploma. Gabriela Lungu este inclusa in Top 100 Femei de Succes realizat de Capital, editiile din 2007 si 2008, si este unul dintre cei mai cunoscuti profesionisti romani din PR, fiind invitata ca vorbitor la evenimentele cheie ale industriei si fiind citata ca expert de numeroase publicatii de business sau de comunicare.
Premiile SABRE au fost pentru prima data organizate in SUA si astazi, cu o traditie de 20 de ani, sunt recunoscute ca fiind cea mai prestigioasa competitie de PR de pe continentul american. Incepand cu editia din 2009, pentru prima oara premile SABRE vor fi organizate si pentru programele de PR din regiunea Asia-Pacific, SABRE Awards devenind astfel prima competitie cu adevarat globala dedicata relatiilor publice. Premiile SABRE (Superior Achievement in Branding and Reputation) sunt organizate de The Holmes Group (www.holmesreport.com), companie condusa de Paul Holmes, cel mai cunoscut si mai apreciat analist din lume al domeniului relatiilor publice.
THE PRACTICE este o companie de consultanta in relatii publice, axata puternic pe strategie si creativitate, dedicata construirii si protejarii celor mai importante brand-uri locale si internationale active in Romania. Lansata ca o initiativa antreprenoriala a Gabrielei Lungu impreuna cu Ioana Iordache si Stefan Iordache (CEO si COO Leo Burnett Romania), agentia face parte din Grupul Leo Burnett Romania si este partenerul strategic al retelei internationale Publicis Consultants | Worldwide. THE PRACTICE are un portofoliu impresionant de clienti, o echipa de 12 specialisti si este multipremiata la competitia locala de PR, Romanian PR Award, obtinand 6 premii la ultimele 2 editii.
{mosloadposition user10}