Peste 3 milioane de români au urmărit ieri seară supershowul de la Antena 1
La doar o săptămâna de la lansare, România Dansează conduce detaşat clasamentele de audienţă, telespectatorii alegând şi duminica aceasta să descopere cele mai spectaculoase dansuri, oameni frumoşi care îşi trăiesc visul şi poveştile lor. Ieri, supershowul de la Antena 1 s-a impus detaşat lider de piaţă la nivelul tuturor categoriilor de public: all urban, naţional, 18-49 Urban, 18+ urban şi 15-54 urban, reuşind să ajungă în inimile a milioane de telespectatori. 3 075 000 de români urmăreau la nivel naţional Antena 1 şi România Dansează în minutul de aur, 22:41, România Dansează înregistrând o cotă de piaţă de 33,2%. La aceeaşi oră, principalul competitor, Pro Tv, intra în casele a doar 899 000 de persoane, deţinând o cotă de piaţă de 9,7%.
Dintr-un sat din Tulcea în inimile a peste 3 milioane de români
Adrian care a avut ambiţia de a-şi schimba radical viaţa, devenind dintr-un copil obez un dansator capabil de elemente de echilibristică, Gabriel, un băiat cu o elasticitate ieşită din comun, care se antrenează ore în şir în sufrageria plină de trofee, Fabian, care a absolvit în Columbia “Facultatea de Circ” şi ţine arta spectacolului la degetul mic şi partenerii de dans care nu au uitat tangoul argentinian nici la maturitate, acestea sunt doar câteva frânturi din povestea care a prins viaţă duminică pe scena România Dansează.
Momentul cel mai savurat al serii a fost cel al simpaticelor gemene dansatoare de belly dance, a căror bucurie a adus cu siguranţă buna dispoziţie în casele telespectatorilor Antena 1. Venite de departe, dintr-un sat din judeţul Tulcea, tinerele au reuşit nu numai să intre în inimile românilor, ci şi să treacă în următoarea etapă a supershowului. În minutul de aur, 22:41, 3 075 000 de telespectatori urmăreau România Dansează la nivelul targetului naţional, vârful de audienţă fiind de 16,2 puncte rating şi 33,2% cotă de piaţă în vreme ce principalul competitor, Pro Tv, era urmărit la aceeaşi oră de doar 899 000 de telespectatori, corespunzător unui rating de 4,7% şi 9,7% cotă de piaţă.
Minut de aur Naţional |
Antena 1 |
Pro TV |
||||
Timebands |
Rtg% |
Share |
Rtg(000) |
Rtg% |
Share |
Rtg(000) |
22:41 |
16,2 |
33,2 |
3075 |
4,7 |
9,7 |
899 |
Şi la nivelul targetului all urban, Antena 1 şi-a devansat principalul competitor, înregistrând 12,3 procente rating şi 21,3% cotă de piaţă, în timp ce Pro Tv înregistra pe acelaşi target doar 9,6% rating şi 16,6% cotă de piaţă.
Pe targetul comercial, 18-49 urban, România Dansează s-a impus din nou lider de piaţă cu un share de 24 procente şi 13,4% rating, Pro Tv ocupând poziţia secundă în clasament cu 11,1% rating şi 20% share. O medie de 2 102 000 de telespectatori au urmărit la nivel naţional supershowul România Dansează, Pro Tv fiind urmărit la nivelul aceluiaşi target de 1 860 000 de persoane.
Cine a urmărit România Dansează?
Şi săptămâna aceasta, spectacolul şi momentele excepţionale de dans de pe scena România Dansează au atras în faţa micilor ecrane un public tânăr, preponderent feminin.
Dacă ne raportăm la vârsta telespectatorilor acestui program, cel mai mare procent la nivelul segmentelor tinere îl înregistrează categoriile: 25-34 ani (19.2%) şi 35-44 ani (19.9%). În privinţa studiilor, publicul producţiei România Dansează este deţinător de studii medii şi superioare.
Bucureştiul şi oraşele cu peste 200.000 locuitori sunt zonele în care telespectatorii au fost în cea mai mare măsură atraşi de programul Antenei 1. Oraşele cu până în 30.000 locuitori rămân în continuare alături de Antena 1. Din totalul telespectatorilor din mediul urban care au vizionat programul România Dansează, un procent de 22.8% provine din oraşele mici.
Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de către departamentul Research Antena Group
Analiza este făcută pe target-urile18-49 Urban, All Urban şi National
Perioada 24 martie 2013