Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Romania castiga la concursul international al service-urilor ŠKODA

› Reţeaua competentă de Service şi After-Sales ŠKODA este unul din pilonii de bază ai strategiei de creştere a mărcii ŠKODA
› Au fost daţi publicităţii câştigătorii internaţionali ai ‚ŠKODA Service Challenge 2014’
› Servicii de top în domeniile tehnică de service, consiliere de service, managementul pieselor şi vopsitorie
› A patra ediţie a ŠKODA Service-Award; 140 de participanţi din 33 de ţări

Având în întreaga lume 5.400 de parteneri autorizaţi de distribuţie şi service, reţeaua globală a mărcii ŠKODA este unul din pilonii de bază ai strategiei de creştere a producătorului ceh de automobile. „Cei mai buni dintre cei mai buni” îşi măsoară anual forţele în cadrul ‚ŠKODA Service Challenge’.

140 de finalişti, 33 de ţări, 4 câştigători la categoriile principale – au fost daţi publicităţii câştigătorii celei de-a patra ediţii a concursului internaţional ‚ŠKODA Service Challenge’. Consilierul de service numărul unu este Andrei Cristian Lascăr din România. Ca fiind cel mai bun tehnician de service a fost premiat Thijs Veenstra din Olanda. Cel mai bun vopsitor este Pavel Pluhař din Cehia, iar cel mai bun manager al departamentului de piese a fost numit Manfred Ruch din Germania. Cea mai bună echipă a venit din România, iar cel mai bun reprezentant al importatorului este Marian Muşat, de asemenea din România.


ŠKODA Service Challenge 2014
La finala de două zile din Praga şi Mladá Boleslav au participat în total 140 de specialişti de service din 33 de ţări, printre care China, India, Rusia şi America de Sud.

„Calificarea excelentă a celor 5.400 de parteneri autorizaţi de distribuţie şi service este un aspect fundamental pentru succesul mărcii şi reprezintă un pilon principal de sprijin al creşterii noastre,” declară Werner Eichhorn, membru al Consiliului de Administrație ŠKODA, responsabil pentru Vânzări și Marketing. „Ofensiva modelelor înseamnă şi ofensiva service-ului. Felicitările mele finaliştilor şi mai ales câştigătorilor din acest an ai ‚ŠKODA Service Challenge’. Ei reprezintă know-how-ul excelent şi angajamentul tehnicienilor noştri de service din întreaga lume,” a mai completat Eichhorn.

La finala de două zile din Praga şi Mladá Boleslav au participat în total 140 de specialişti de service din 33 de ţări, printre care China, India, Rusia şi America de Sud. Toţi finaliştii s-au calificat în prealabil la etapele naţionale eliminatorii. Etapa finală a cuprins, la fel ca cele naţionale, teste teoretice şi practice. Câştigătorii s-au calificat astfel pentru patru categorii principale: tehnică de service, consiliere de service, managementul pieselor şi vopsitorie.


ŠKODA Service Challenge 2014
Câştigătorii au fost astfel aleşi pentru în total patru categorii principale: tehnică de service, consiliere de service, managementul pieselor şi vopsitorie.

‚ŠKODA Service Challenge’ s-a găsit în acest an la a patra ediţie. Concurenţa creşte continuu. „Participarea cu succes la Service Challenge este o publicitate excelentă pentru respectivele dealership-uri,” spune Roman Havlásek, Directorul ŠKODA Service.

ŠKODA investeşte permanent în calificarea partenerilor săi de service. Printre aceste investiţii se numără şi training-urile complexe efectuate la Centrul de Training pentru Service al mărcii ŠKODA din Kosmonosy, în apropierea oraşului Mladá Boleslav. Centrul de Training pentru Service al mărcii ŠKODA oferă atât școlarizări tehnice, cât şi comerciale. Numai în 2013, aici au fost efectuate aproape 14.000 de ore de training. Circa 9.000 de traineri, parteneri comerciali şi de service, precum şi importatori ai mărcii din întreaga lume au participat la cursuri tehnice, cursuri pentru modele noi, pentru procese, comunicare şi sisteme informatice. Scopul final: menţinerea la acelaşi nivel înalt al know-how-ului necesar atelierelor de service ŠKODA de pe întregul glob, pentru a obţine satisfacţia maximă a clienţilor.

Mladá Boleslav/Praga / Bucuresti, 26.05.2014
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.