Inca doi reprezentanti ai agentiilor locale de comunicare se vor regasi in postura de jurat la Eurobest, cel mai important festival care celebreaza spiritul creativitatii europene. Daca anul trecut evenimentul a avut loc la Stockholm, in Suedia, anul acesta, la finele lui noiembrie, delegatii vor descoperi un alt creuzet unde “se coc” frumos ideile – e vorba despre Amsterdam.
Datorita calitatii celor care au fost pina acum in postura de jurat si a unui lobby constructiv, pentru a doua oara consecutiv Romania va avea un reprezentant la categoria media creativa si unul in categoria film, print si outdoor.
Cele trei propuneri ale Biroului Cannes Lions Romania, pentru categoria media creativa sunt: Manuela Necula leaderul Ogilvy/Mindshare, Mihai Trandafir – leaderul Universal McCann si Stefan Iordache, liderul Leo Burnett / Starcom.
Manuela Necula are o lunga poveste a coordonarii proiectelor in care ideile si media iesita din rutina au mers mina in mana. Dincolo de usile Universal McCann au fost gandite nu o data proiecte de media neconventionale, iar Stefan Iordache si echipa lui sunt de departe inchegati intr-o structura care a asumat public in fata clientilor importanta mediei creative. O teorie confirmata si-n practica de zi cu zi, si recompensata cu premii la Cannes sau Eurobest. Starcom este, de asemenea, compania partenera a The Alternative School for Creative Thinking, pentru primul curs de media creativa din invatamantul romanesc, lansat in 2007.
Claudiu Dobrita – director de creatie la Grey, Jorg Riommi – director de creatie la Saatchi&Saatchi si Teddy Dumitrescu leader-ul Publicis sunt cele trei nume propuse pentru statutul de evaluator la capitolul film, print si outdoor.
Claudiu Dobrita este unul dintre cele mai promitatoare personaje din creatia romaneasca, cu performante consistente obtinute in numele Grey, jurat la New York si intrat pe lista Cannes Lions. In plus, echipa de Young Lions selectata la The Alternative School de jurati internationali, care a adus Romaniei prima medalie de bronz la Cannes in 2009, este in viata de zi cu zi sub directa lui indrumare la Grey.
Jorg Riommi a adus Saatchi prezente pe lista scurta la Cannes si o suita de premii consistente la toate marile competitii. Este unul dintre speakerii la The Alternative School si unul dintre constituentii efervescenti care au dat un ritm nou creatiei la Saathchi.
Teddy Dumitrescu se numara printre pionierii industriei de comunicare de la noi, dezvoltand mai intai o afacere solida si mai apoi selectand o echipa de management si creatie daruita, care a impins Publicis Romania in primele randuri ale proiectelor de idée.
Anul trecut numarul entry-urilor Romanesti la Eurobest au acoperit in egala masura media, zona de interactive, film, outdoor si print.
“In 2009-2010 celebram 5 ani de reprezentanta a IAF in Romania. Ce parea la inceput o poveste aproape imposibila – sa avem constant romani in sistemul de evaluare international la marile festivaluri, a devenit, cu pasiune, consistenta, effort si rabdare o strategie realizabila. Mai mult, juniorii pe care ii pregatim si selectam in contextul The Alternative School, nu inceteaza sa ne surprinda placut, primind distinctii la competitii globale.Vom pastra pentru anii ce vin aceeasi atitudine pozitiva si acelasi curaj de a aborda proiecte utopice cu naturalete, transformandu-le in realitate”, a declarat Teodora Migdalovici.
In ultimii ani au fost pe lista scurta a personajelor recomandate la statutul de jurat roman Bogdan Enoiu – McCann, Raluca Feher – Cap, Alina Gavrila – Gavrila si Asociatii, Dragos Grigoriu – Tempo, Zoltan Szigeti – The Group, Razvan Capanescu – Publicis, Corina Bernschutz – Starcom Eliza Rogalski – Rogalski Grigoriu ultimii trei fiind selectati pentru editia 2008 Eurobest si editia 2009 Cannes Lions.
Biroul Cannes Lions si The Alternative School for Creative Thinking, gratie partenerilor traditionali Tempo, Coca-Cola, Romtelecom si Impression Romania, au avut prezenti la competitiile internationale Cannes Lions, Dubai Lynx, Eurobest un numar de peste 60 de tineri in ultimii 5 cinci ani cu rezultate care se depasesc la fiecare editie.
Eurobest implineste anul acesta 22 de ani. Evenimentul din Amsterdam va dura trei zile, vreme in care delegatii vor putea participa la seminarii inspirationale, vor explora expozitia si se vor bucura de oportunitati de networking intr-un context mai intim si mai relaxat decat cel al festivalurilor globale.
{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}