În 2017, Up România, noua identitate a Chèque Déjeuner România dobândită în urma rebrandingului din 2015, aniversează 15 ani de prezență pe piața românească a emitenților de tichete valorice.
Parte din grupul internațional Up, filiala din România lansează o campanie de comunicare cu scopul de a aduce în atenția publicului valorile care stau la baza companiei și de a evidenția noul slogan al grupului Up – Mai bine, în fiecare zi. Prin campania aniversară, Up România își consolidează poziția de partener loial, solidar, responsabil, inovator și echitabil față de clienți, parteneri afiliați și utilizatori. Noul slogan al Grupului Up reflectă angajamentul Up de a oferi clienților și partenerilor săi servicii integrate care să le transforme interacțiunile, procesele, deciziile în fiecare zi, precum și misiunea de a aduce valoare prin empatie, printr-o înțelegere a nevoilor și o atitudine deschisă față de clienți și parteneri.
„Prin campania aniversară dorim să subliniem faptul că, prin valorile sale, Up România este, de 15 ani, un partener solid care oferă soluții prompte și performante de motivare și fidelizare a angajaților, soluții pentru eficientizarea activității companiei și beneficii adiționale oferite utilizatorilor. De asemenea, ne asigurăm partenerii și clienții că vor primi servicii de calitate și în anii care urmează, mai bine, în fiecare zi.”, a declarat Elena Pap, director general Up România.
Campania de comunicare se desfășoară, în perioada 19 septembrie – 27 octombrie, fiecare săptămână fiind dedicată unei valori prezentate prin vocea angajaților, cu scopul de a transmite mai departe modul în care trăiesc ei, zi de zi, valorile Up România: responsabilitate, solidaritate, inovație, echitate și antreprenoriat. Astfel, angajații Up România sunt protagoniștii campaniei, povestind în scurte video-uri ce înseamnă pentru ei compania și ce îi determină să revină și să facă lucrurile mai bine, în fiecare zi.
Mai multe detalii pe www.upromania.ro si pe canalul de YouTube Up Romania.