Răzbunarea e dulce!
Știm deja că românii sunt deștepți. Românii sunt frumoși. Dar românii sunt şi inventivi. Românii au inventat avionul cu reacție, insulina, stiloul, rucsacul zburător și multe, multe altele. Cu toate acestea, întotdeauna alții ne-au împrumutat ideile, le-au folosit și chiar s-au îmbogățit de pe urma lor. Este timpul ca românii să se răzbune şi să ceară recunoştință pentru toate ideile care le-au fost luate!
Iar răzbunarea vine de la Rom Autentic, care decide să românizeze BISCUIȚII – o invenție a englezilor – și lansează noul Rom Sandviș, biscuiți crocanți cu cremă Autentic Rom.
„A devenit deja o tradiție pentru ROM să aibă un mesaj puternic, să ne aducă aminte de adevăruri despre români – cum ar fi multele invenții care, de-a lungul timpului, s-au materializat departe de țară și meritul a mers la alții. De această dată, ROM vine să provoace prin lansarea unui produs care să răzbune simbolic nedreptățile făcute de-a lungul istoriei. Deci nu inventăm roata, preluăm o invenție de la alții – BISCUIȚII – dar o românizăm, cu gust Autentic ROM”, spune Gabriela Munteanu, Marketing & Trade Marketing Director, Kandia Dulce.
Odată cu acest produs nou şi răzbunător de dulce, Rom Autentic lansează și petiția pentru românizarea baseball-ului, tot ca un gest simbolic de răzbunare față de sportul nostru național, oina, care a fost preluat și ridicat la rang de show sportiv peste ocean. În petiție, cerem ca americanii să recunoască originea românească a baseball-ului: să cânte, măcar la un meci oficial, imnul României în deschidere și să își îmbrace majoretele în costum popular românesc.
Până pe 10 octombrie, ne propunem să adunăm cât mai multe semnături, apoi vom trimite această scrisoare în America, la Major Baseball League, împreună cu un CD cu imnul României în transcriere fonetică și un costum popular pentru majorete.
Pentru că răzbunarea este dulce!
„Echipa McCann-ROM nu este la prima inițiativă de export curajos de genius loci românesc. Planeta ar face bine să se obişnuiască deja cu personalitatea noastră. România se clasează pe locul 15 în lume în exercitarea puterii intangibile (soft power) şi doar cu inițiative de acest fel ne putem menține în acest top”, spune Sebastian Olar, copywriter McCann Erickson.
Despre Rom Autentic
Rom Autentic și-a făcut un obicei din a promova România și valorile românești, tradiționale. Campaniile realizate alături de McCann Erickson, precum „Noul ROM” – care a zgândărit acum 3 ani patriotismul românesc, schimbând steagul românesc de pe ambalajul Rom Autentic cu cel american – sau „Românii sunt destepți”, o inițiativă care a schimbat sugestiile din căutările Google despre români din atribute negative în atribute pozitive – sau, cel mai recent, campania “Bucharest not Budapest”, care și-a propus să elimine confuzia dintre cele două capitale odată și pentru totdeauna – au transformat brandul Rom Autentic într-un fel de ambasador neoficial al României.
Despre Kandia Dulce
Portofoliul actual de produse al Kandia Dulce include brandurile Rom, Măgura, Primola, Kandia, Laura, Novatini, Sugus și Silvana. Având deja o poziție de lider în rândul producătorilor locali de ciocolată, biscuiți și produse zaharoase, compania este focusată pe segmentul mainstream atât pe piața din România, cât și în piețele externe unde este prezentă prin produsele sale.
Pentru semnarea petiției, accesați: //www.romautentic.ro/razbunareaedulce/#petitie.