Alătura-te campaniei şi cheama-ţi prietenii care lucrează în străinătate să se întoarcă acasă
ROM Autentic – ambasadorul neoficial al României în lume – şi McCann Bucureşti, lansează campania „Întoarce-te, Române!”, o campanie care îi ajută pe românii din ţară să îşi convingă prietenii plecaţi la muncă în străinătate să se întoarcă acasă.
Sebastian Olar, Group Creative Director, McCann Bucureşti explică ideea campaniei: „Venind din Sîngeorz-Băi, judeţul Bistriţa-Năsăud, un oraşel din care poate jumătate din tinerii din generaţia mea au emigrat, pot spune în cunoştinţa de cauză că aă vrea ca aceştia să se întoarcă. Studenţii eminenţi, profesioniştii valoroşi, românii muncitori, toţi ar trebui să se întoarcă, acum că au învăţat lucruri şi au furat meserie. Cred că orice român din România are măcar un prieten plecat, aşa ca hai să-i aducem înapoi”.
Primul pas pentru a-i convinge pe români să vină acasă este accesarea site-ului dedicat campaniei – www.intoarceteRomane.ro. Odată ajuns pe site, orice român le poate face fraţilor plecaţi din ţară un filmuleţ lacrimogen, cu sarmale, pajisti verzi, urşi carpatini, muzică emoţionantă şi poze din copilarie, care să îi convingă că tot în România e mai bine.
Pasul al doilea este unul mai pragmatic, ROM Autentic şi Compania de recrutare Reviro, le pun la dispoziţie românilor care lucrează sau studiază în străinatate posibilitatea de a-şi căuta un loc de muncă în ţară, făcându-le legatura cu experţi în resurse umane, cu care să discute oportunităţi de cariera disponibile aici, pe pământ românesc. Datele de contact ale consultanţilor Reviro se gasesc pe site-ul www.intoarceteRomane.ro.
„Reviro sprijină campania „Întoarce-te, române!”, o campanie în linie cu misiunea noastră de a dezvolta o comunitate a tinerilor români întorși în țară şi dispuși să contribuie la dezvoltarea societății românești. Obiectivul Reviro este de a-i atrage pe tinerii cu experiență internațională și de a-i conecta la oportunitățile de muncă de pe piața din România. În această campanie, împreună cu ROM, încercăm să-i sprijinim pe aceștia să găsească cele mai potrivite opțiuni de joburi pentru ei și să le arătăm ce oportunități le stau la dispoziție în unele dintre cele mai importante companii din România oferind servicii de consiliere pe întreaga perioadă a procesului de recrutare”, a declarat Adriana Comăneci, Managing Partner Reviro.
ROM, pentru că este Autentic şi românesc, a demonstrat de-a lungul anilor că se pricepe să îi adune pe români în jurul unor cauze puternic emoţionale. Fie că vorbim de imaginea românilor pe internet, steagul naţional sau capitala ţării, toate aceste teme ţin de mândria noastră naţională şi ROM a ales să le aducă în atenţia românilor şi să le “zgândărească” valorile şi orgoliile . Anul acesta, românii de peste tot au aratat ca pot fi uniţi, că se pot mobiliza şi pot crea un “vibe” mai mare decât harta României. Noi îi provocăm să facă acelaţi lucru şi de acum înainte, dar le ei acasă. Astfel, în preajma zilei de 1 Decembrie, campania “Întoarce-te, Române!” îi cheamă pe românii plecaţi să vină acasă, căci “aici e iarba mai verde, mâncarea mai adevărată şi prietenii mai de nădejde”, a declarat Gabriela Munteanu, Marketing Manager Kandia Dulce.
Pentru a promova noua cauză asumată de batonul de ciocolata ROM Autentic, campania are şi un manifesto, care prezintă detaliile campaniei: https://www.youtube.com/watch?v=JmX-Yut_lIo.