Conducerea Diviziei Post-Vânzare a companiei Mercedes-Benz România a fost preluată din luna iulie de către domnul Rolf Rosendaal de la domnul Philipp Hagenburger, care continuă alături de concernul Daimler AG, în noua sa funcţie de CEO Mercedes-Benz Egipt.
Serviciile After-Sales (post-vânzare) vor fi coordonate din iulie 2012 de către domnul Rolf Rosendaal, care va deţine funcţia de Director de Servicii Post-Vânzare. Totodată, acesta va deveni membru al echipei de management Mercedes-Benz România, jucând un rol major la nivelul deciziilor din companie.
Printre cele mai importante atribuţii ale Directorului de Servicii Post-Vânzare menţionăm – gestionarea reţelei de service-uri, coordonarea departamentelor After-Sales: Piese de schimb – logistică, marketing şi vânzări; Service – suport tehnic, garanţii, Service24h şi mobilitate; Şcolarizare – programe de training tehnic şi de vânzări pentru întreaga reţea, prin centrul de şcolarizare de la Chitila.
«Pentru Mercedes-Benz, serviciile post-vânzare reprezintă o componentă esenţială a activităţii, întrucât dorim să oferim clienţilor noştri cea mai bună experienţă pe toată durata relaţiei lor cu autovehiculul. De aceea, Rolf Rosendaal reprezintă un câştig foarte important pentru echipa noastră, remarcându-se prin profesionalism şi o experienţă bogată», a declarat Dl. Michael Grewe, CEO şi preşedinte Mercedes-Benz România.
Rolf Rosendaal şi-a început cariera într-o filială din Germania a organizaţiei şi a coordonat proiecte Mercedes-Benz în America de Nord, Orientul Mijlociu, Africa şi Europa de Est. Experienţa sa internaţională a fost completată ulterior prin misiunea din Liban, unde a avut funcţia de Parts Manager (Director Divizie Piese de Schimb).
«Venirea în România reprezintă o provocare foarte mare, pe care am acceptat-o cu entuziasm şi o dorinţă extraordinară de a menţine şi ridica standardele impuse de companie în privinţa serviciilor post-vânzare, aflate deja la un nivel foarte înalt. Mercedes-Benz este un reper de calitate şi servicii premium pe piaţa românească şi sunt încântat să mă alătur unei echipe cu rezultate atât de bune pe plan naţional şi european», a declarat Rolf Rosendaal, noul Director de Servicii Post-Vânzare Mercedes-Benz România.
Prin cele peste 30 de Centre Service, ce oferă o acoperire naţională reţelei Mercedes-Benz România, clienţii companiei pot beneficia de o gamă variată de servicii de la mentenanţă, verificări, asistenţă rutieră 24/24h, mobilitate în caz de pană până la garanţie extinsă. Astfel, încă o dată este subliniat faptul că serviciile post-vânzare reprezintă o componentă strategică a politicii de business Mercedes-Benz.