parte din Initiative, una din cele mai mari companii de media din lume
Specializată în consultanţă în marketing strategic, sport şi divertisment, Initiative Sports Futures a fost selectată ca partener oficial French Tennis Open, cunoscut publicului larg ca Roland-Garros, urmând să se ocupe de monitorizarea audienţei TV globale şi de raportările legate de competiţie.
Roland-Garros este unul dintre cele patru turnee de tenis “Grand Slam” din lume şi unul dintre cele mai populare evenimente sportive nu numai în Franţa, ci la nivel global.
Michel Grach, Director de Media al Federaţiei Franceze de Tenis, a declarat: “Serviciile de monitorizare oferite de Initiative Sports Futures, sofisticate şi dezvoltate, vor asigura informaţii esenţiale pentru sponsorii Roland-Garros, ceea ce ne va ajuta să evaluăm valoarea investiţiilor şi va contribui la demersurile noastre în ceea ce priveşte dezvoltarea comercială viitoare a Turneului.”
Stewart Mison, Senior Consultant la Initiative Sports Futures, adaugă: “Această colaborare este un mare pas înainte în dezvoltarea unei oferte complete de business pentru toate categoriile de public interesate, de la investitorii în publicitate la deţinătorii de drepturi, de la televiziunile partenere la federaţiile de specialitate. În acelaşi timp, această colaborare este o nouă dovadă că industria sportivă internaţională are o nevoie clară de servicii performante şi măsurători precise ale audienţelor, pe care să îşi poata baza investiţiile şi deciziile.”
Contractul între Roland-Garros şi Initiative a fost încheiat pentru o perioadă de trei ani şi include atât monitorizarea audienţelor, cât şi evaluarea sponsorizărilor.
{mosloadposition user10}