Despre tendintele in comunicarea mondiala si despre felul in care s-au reasezat relatiile publice contemporane in raport cu alte discipline sunt teme ce vor fi abordate in contextul oferit de Rogalski-Grigoriu si Cannes Lions Romanian Chapter, la prima proiectie locala a premiilor PR Lions, lansate in 2009, la cea de-a 56-a editie a festivalului leilor. Intalnirea are loc joi, 4 martie, in Sala de Lectura a Facultatii de Litere, incepind de la 16.30, cu sprijinul Catedrei de Comunicare de Relatii Publice din cadrul Facultatii de Litere.
La eveniment sunt invitati clienti, brand manageri, oameni de strategie si profesionisti interesati de dinamica disciplinelor comunicarii.
~PR-ul nu mai e ce-a fost. E mai mult decat atit. In ultimii 15 ani am avut privilegiul de a asista la evolutia unei industrii: de la singura agentie de publicitate care avea in organigrama un post de relatii publice, pina la momentul in care au aparut local agentii de profil ce au impresionat competitiile internationale de gen. De la asocierea exclusiva a acestei discipline cu scrierea aseptica a comunicatelor de presa, pina la rafinamentul strategiilor memorabile, PR-ul romanesc, dar si cel international, au strabatut un drum lung. Prima editie a PR Lions e poate cea mai graitoare expresie a a acestei evolutii. Eliza Rogalski, primul jurat roman al festivalului Leilor, va fi ghidul perfect in explorarea studiilor de caz ce au urcat pe podiumul de la Cannes ~, a declarat Teo Migdalovici.
“Cred ca declaratiile mele din timpul si mai ales dupa venirea de la Cannes, anul trecut, au fost printre cele mai socante afirmatii pe care le-am facut ca om de PR. Calitatea de a fi fost jurat la PR Lions mi-a dat posibilitatea de a vedea, cu luciditate, cam pe unde ne aflam ca industrie, ca specialisti si mai ales ca profesionisti ai celei mai batrane discipline a comunicarii. Proiectia programata pentru joi 4 martie va arata de ce am spus acele lucruri la vremea respectiva si mai ales faptul ca timpul nu a facut decat sa le confirme,” a declarat Eliza Rogalski, Managing Partner Rogalski Grigoriu si primul jurant roman la Cannes Lions.
Rogalski Grigoriu Public Relations este agenţia specializată în managementul integrat al reputaţiei organizaţiilor si brandurilor. Creată ca o iniţiativă antreprenorială a cinci parteneri – Dragoş Grigoriu, Vlad Grigoriu, Eliza Rogalski, Simona Dan şi Florina Vărzariu, agenţia are experienţa a zece ani de specializare în domeniul Relaţiilor Publice – dezvoltată anterior ca divizie în cadrul agenţiei de publicitate TEMPO – şi validarea a sute de proiecte de referinţă în România şi la nivel regional. Rogalski Grigoriu este prima agenţie din Europa căreia International Public Relations Association (IPRA) i-a acordat de trei ori trofeul Golden World Award, considerat Oscarul PR-ului, precum şi prima deţinătoare a trofeului SABRE European Awards pentru excelenţă în crisis management. Având o echipă de 15 consultanţi specializaţi prin Chartered Institute of Public Relations, precum şi competenţe extinse în comunicare, prin cursuri de Creative Planning, Idea Management şi Competitive Intelligence, Rogalski Grigoriu este agenţia de PR cu expertiză completă în consumer, healthcare, business-to-business, financial, real estate, retail, litigation PR, crisis & issues management si online PR.
Biroul local al Cannes Lions celebreaza 5 ani de reprezentanta prolifica. E perioada in care cea mai coerenta platforma de promovare internationala a varfurilor industriei de comunicare romanesti a bifat performanta dupa performanta. Datorita strategiei si eforturilor de lobby, Romania a avut pentru prima oara privilegiul de a juriza la Eurobest, dar si la Dubai Lynx, s-a facut remarcata apoi prin prezenta celui mai mare numar de studenti activi vreodata la festivalul leilor si a surprins placut la capitolul performante competitionale ale tinerilor. Rezultatul lobby-ului pentru introducerea relatiilor publice in economia festivalului de la Cannes si, ulterior, promovarea primul jurat roman in panelul evaluatorilor acestei noi sectiuni, au reprezentat cele mai mari realizari ale Cannes Lions Romanian Chapter.
Lucrurile nu ar fi fost posibile fara ajutorul unor suporteri luminati. Multumim Dragos Grigoriu (Tempo), Geo Baraian (Impression Graphics), Coca-Cola (Oana Mateescu) si Romtelecom.
In ultimii 5 ani, noua lideri ai industriei de comunicare au jurizat in contexte reputate si peste 100 de tineri au beneficiat de specializarile elitiste ale Eurobest, Dubai Lynx si Cannes Lions.
{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}