Rogalski Grigoriu Public Relations si Biroul Cannes Lions in Romania anunta o alianta de elita:
odata cu cel de-al patrulea an al Gradinitei se lanseaza prima forma de invatamant alternativ ce cultiva creativitatea in Relatii Publice — Catedra Alternativa de Creativitate in PR.
"Eliza Rogalski e un alt fel de performer in PR. A inceput de la lucruri simple si a ajuns, alaturi de echipa ei, rapid si sigur la performante pe care altii nu le au, pentru ca probabil nici n-au visat la ele. Aceasta echipa nu a rezonat la "nu se poate", iar rezultatele sunt publice. Ea ne demonstreaza ca se poate ca PR-ul sa fie lipsit de falsitate, nerutinant, proaspat, vibrant si eficient. Cu oameni specializati la Chartered Institute for Public Relations (CIPR) si premii la IPRA si SABRE, ce alt om si ce alta echipa ar fi fost mai potrivita sa-i invete pe gradinari ce inseamna cultura ideii in PR ?", a declarat Teodora Migdalovici, fondatorul programului educational.
"Venim cu multa incredere catre viitoarea generatie de comunicatori, pentru ca stim ca rolul PR-ului va creste in viitor, indiferent de specialitatea pe care o imbratiseaza fiecare. Speram sa contribuim si noi, cu fortele si imaginatia noastra, la formarea si maturizarea pietei de comunicare din Romania, in care PR-ul trebuie sa joace rolul de catalizator. Si noi si colegii nostri de la Gradinita privim in viitor cu acelasi optimism. In definitiv, este in mainile noastre" a declarat Simona Dan, Senior Partner Rogalski Grigoriu.
Multa vreme eclipsata de stralucirea tandemului "art director – copywriter", "pr-ul creativ" e o disciplina fascinanta, care iti ofera oportunitatea de a explora solutii neconventionale. O disciplina care te duce la rezultate pe negandite, daca stii sa o armonizezi magistral si s-o lasi sa teasa subtil in viata de zi cu zi a comunitatii.
Clientii luminati s-au desprins astazi de mecanica advertising-ului clasic si cauta alternative istete. PR-ul de calitate se numara printre disciplinele de ultima generatie care pot schimba nu doar destinele si reputatia unor companii, dar si mentalitati la scara sociala.
De ce n-ar invata atent-selectatii nostri Gradinari cum se cultiva gandirea creativa si in spatiul relatiilor publice ? De ce n-am deschide si un astfel de drum, nebatut suficient pina acum, in industria de comunicare?
Prezenta echipei Rogalski-Grigoriu in calitate de maestru al Catedrei de creativitate in PR adauga valoare reala programei deja desenate. Gradinarii vor invata cum sa fie creativi, dincolo de statut, cum sa fie performeri fara compromisuri, cum sa gestioneze proiecte de schimbare a perceptiilor si a atitudinilor, cum sa conserve relatiile adesea fragile si sofisticate cu oamenii de presa si cum sa gandeasca "diferit" pentru mase rezistente la evolutie.
Preselectia pentru cei care vor urma cele patru luni de cursuri in zona de pr creativ are loc pina la data de 18 februarie. Din cele aproximativ cinci sute de aplicatii vom selecta cateva zeci. Urmeaza un nou test, de evaluare a aptitudinilor, si o directionare a tinerilor pentru unul sau altul dintre domeniile comunicarii care traiesc din "Cultura Ideii".
Cursurile generale vor avea loc, ca si anul trecut, la Orange Concept Store. Momentele de teorie, vor alterna cu cele de lucru efectiv, prin rezolvare de brief-uri reale si comentare a lor in spatiul public al clasei. Cele mai interesante momente vor fi saptaminal expuse pe blogul Scolii (www.gradinita.wordpress.com) Pot participa la preselectia cu finalitate in zona de pr creativ masteranzi, doctoranzi sau studenti la zi. O singura echipa finalista va pleca la festivalul de pe Riviera Franceza, in contextul sectiunii 15forcannes. Este un alt semn ca scoala ofera foarte mult, dar si cere pe masura.
{mosloadposition user10}