Siemens România a desemnat Rogalski Grigoriu PR pentru dezvoltarea unei campanii de comunicare ce urmăreşte promovarea soluţiilor companiei pentru dezvoltarea sustenabilă a oraşelor din România, prin intermediul unei competiţii adresate studenţilor din facultăţile cu profil tehnic şi urbanism.
Ideea creativă cu care echipa Rogalski Grigoriu Public Relations a câştigat încrederea echipei Siemens, în cadrul unui pitch, a fost aceea de a utiliza competiţia de proiecte studenţeşti pentru a imagina un viitor sustenabil al unei comunităţi urbane profund afectate de dezvoltarea nesustenabilă: oraşul Victoria.
„Am căutat o companie care să ne ajute să activăm publicul vizat prin transpunerea subiectelor din aria B2B în contextul mai larg al problemelor actuale legate de schimbările climatice şi urbanizare. Propunerea Rogalski Grigoriu a răspuns exact cerinţelor noastre, fiind un proiect integrat de comunicare, pe care îl vom şi lansa zilele acestea. Aceasta campanie este continuarea campaniei de anul trecut premiata cu Silver Award for Excellence la categoria Corporate Communicatons la PR Award 2010.”, a declarat Dan Sântimbreanu, Head of Corporate Communications Siemens.
„Organizare unei competiţii adresate studenţilor poate părea o sarcină facilă, însă ceea ce a diferenţiat propunerea noastră e modul cum am înţeles că miza acestui proiect merge mai departe decât simpla informare a publicului. Ne dorim ca subiectul „dezvoltare urbană sustenabilă” să intre pe agenda media şi aceasta este cea mai mare provocare a echipei noastre”, a declarat Alina Damaschin, CEO Rogalski Grigoriu PR.
Proiectul „Victoria 20.20” va fi lansat în curând ca o invitaţie adresată tuturor studenţilor şi va continua prin sesiuni de mentorship susţinute de reprezentanţi ai companiei Siemens şi membri ai societăţii civile. Ideile câştigătoare vor fi prezentate publicului şi autorităţilor locale în luna iunie. Componenta de comunicare a proiectului va fi susţinută prin activităţi de media relations şi digital PR.