Vineri, 27 septembrie, Rogalski Grigoriu Public Relations şi Siemens SRL au obţinut locul 1 în cadrul competiţiei Webstock, categoria User Generated Content, pentru campania „Sufletul oraşului 20.20”.
„Ne bucurăm să obţinem premiul întâi cu singurul proiect înscris în concurs, într-o competiţie dominată deocamdată de agenţii digitale. „Sufletul oraşului 20.20” a demonstrat felul în care conţinutul generat de useri online poate obţine coverage şi offline şi de aici a venit, cel mai probabil, avantajul nostru”, a declarat Alina Damaschin, CEO Rogalski Grigoriu PR.
Desfăşurată în perioada 15 aprilie – 31 mai, campania şi-a propus să aducă în prim plan tematica dezvoltării urbane sustenabile, un subiect puţin cunoscut sau înţeles la momentul de faţă în România. Ideea creativă a fost aceea de a testa modul în care destinul unui oraş poate fi rescris cu ajutorul tehnologiilor sustenabile ale Siemens, lansând tinerilor provocarea de a recrea spaţiul pe care ei îl consideră „sufletul” oraşului lor, prin idei de dezvoltare sustenabilă.
Un filmuleţ cu prezentarea temei concursului şi exemplificarea poveştii lui Cornel Ilie, solistul trupei Vunk, a adunatpeste 21,000 de vizualizări în mai puţin de o lună. 61 de filme, cu poveşti din 21 de oraşe româneşti au fost înscrise în competiţia „Sufletul Oraşului 2020”, parte dintre acestea devenind materiale de prezentare in 13 reportaje în presa centrală şi locală, 100 de ştiri online, 5 ştiri radio şi 6 apariţii TV. Poveştile spuse de tineri au atras atenţia unui public larg asupra importanţei pe care sufletele oraşelor o au pentru asigurarea unei bune calităţi a vieţii urbane.