Billa Romania, lider pe piaţa românească de supermarketuri, a ales Rogalski Grigoriu PR pentru gestionarea contului de comunicare al companiei pentru următoarele 12 luni.
„Propunerile şi soluţiile creative venite din partea agenţiei Rogalski Grigoriu PR ne întăresc convingerea că vom avea o colaborare fructuoasă, cu proiecte care să facă diferenţa şi să aducă un plus de valoare în comunicarea către consumatorii noştri. Decizia de a externaliza serviciile de PR şi alegerea specialiştilor de la Rogalski Grigoriu pentru a coordona şi implementa proiectele de comunicare ale companiei se înscriu în filosofia noastră de business prin care încercam să fim aproape de consumatori şi să satisfacem nevoile acestora”, a declarat Sabin Fane, Marketing Manager Billa.
Rogalski Grigoriu Public Relations va asigura pentru Billa Romania servicii de consultanţă de comunicare corporate, precum şi dezvoltarea unor instrumente de crisis management şi media audit. Pe aceste direcţii, agenţia va dezvolta programe de community relations, media relations şi comunicare online, dar şi proiecte de responsabilitate socială. În plus, Rogalski Grigoriu va acorda suport echipei Billa Romania în implementarea de servicii de comunicare interna.
„Suntem încântaţi de oportunitatea de a colabora cu Billa Romania. De-a lungul timpului, Rogalski Grigoriu şi-a consolidat expertiza în domeniul FMCG, astfel am toata încrederea că parteneriatul cu Billa va da naştere la proiecte relevante pentru consumatori”, a declarat Simona Dan, CEO Rogalski Grigoriu Public Relations.
Rogalski Grigoriu Public Relations este agenţia specializată în managementul integrat al reputaţiei organizaţiilor şi brandurilor. Creată ca o iniţiativă antreprenorială a cinci parteneri – Dragoş Grigoriu, Vlad Grigoriu, Eliza Rogalski, Simona Dan şi Florina Vărzariu, şi având acces la toate resursele de strategie, research, creaţie, media şi producţie ale Tempo Group, echipa Rogalski Grigoriu are experienţa a zece ani de specializare în domeniul Relaţiilor Publice şi validarea a sute de proiecte de referinţă în România şi la nivel regional. Rogalski Grigoriu este prima agenţie din România căreia International Public Relations Association (IPRA) i-a acordat trofeul Golden World Award, considerat Oscarul PR-ului, pentru cea mai bună lansare a unui brand la nivel internaţional, precum şi prima deţinătoare a trofeului SABRE European Awards pentru excelenţă în crisis management. Având o echipă de 15 consultanţi specializaţi prin Chartered Institute of Public Relations, precum şi competenţe extinse în comunicare, prin cursuri de Creative Planning, Idea Management şi Competitive Intelligence, Rogalski Grigoriu este agenţia de PR cu expertiză completă în consumer, healthcare, business-to-business, financial, real estate, retail, litigation PR, crisis & issues management.
Lantul de supermarketuri Billa este prezent pe piaţa din România din anul 1999, când a avut loc deschiderea primului magazin în Bucureşti. În prezent reţeaua de supermarketuri BILLA numără 49 de filiale în intreaga tara, în care lucreayă peste 3 000 de angajaţi. Magazinele Billa oferă peste 10 000 de produse locuitorilor din Bucureşti, Ploieşti, Arad, Timişoara, Cluj, Deva, Constanţa, Galaţi, Craiova, Iaşi, Brăila, Sf. Gheorghe, Satu Mare, Bacău, Râmnicu Vâlcea, Baia Mare, Mediaş, Giurgiu, Reghin, Sibiu, Slatina, Tulcea, Suceava, Oneşti, Petroşani, Fălticeni, Turda, Piatra Neamţ, Bistriţa, Haţeg, Orşova şi Carei, care au posibilitatea de a-şi face cumpărăturile zilnice într-un supermagazin civilizat de talie europeană, la preţuri foarte avantajoase.
{mosloadposition user10}