Agenţia de PR Rogalski Grigoriu a fost desemnată Agenţia Anului în cadrul Galei Romanian PR Award 2008. Premiul reprezintă recunoaşterea meritelor unei organizaţii care a contribuit prin creativitate şi constanţă la dezvoltarea pieţei autohtone de relaţii publice. Distincţia a fost înmânată de către Dr. James E. Grunig, Profesor Emerit la Universitatea din Maryland şi Peter Debreceny, Preşedintele Institute for Public Relations din SUA, care au evidenţiat numărul mare de campanii înscrise şi premiate la Romanian PR Award, ediţia a 6-a, semnate Rogalski Grigoriu. Agenţia Rogalski Grigoriu PR a fost răsplătită în cadrul Galei de miercuri seara cu un Golden Award for Excellence şi 5 Silver Awards for Excellence, fiind echipa care şi-a adjudecat cel mai mare număr de trofee.
Campania „Băneasa Shopping City – Cel mai aşteptat Fashion Mall din România” a obţinut Golden Award for Excellence la categoria "PR pentru Marketing". Trofeul a fost înmânat de către Cornelia Kunze, CEO Edelman Germania, care a apreciat în mod deosebit impactul campaniei de comunicare asupra publicurilor ţintă. Rogalski Grigoriu PR a primit distincţia Silver Awards For Excellence pentru alte cinci campanii: „Umbrela Verde”, derulată împreună cu Tuborg Romania şi Selenis, (categoria "Responsabilitate socială şi dialog cu grupurile cointeresate"), „Ieşire la rampă”, client Erudio, „Olimpici la asigurări”, client Interamerican (categoria "Buget -, Creativitate +"), „Un brad pentru toţi românii”, client Millennium Bank (categoria "Comunicare Corporatistă”) şi „Tempo Upbranding”, client Tempo Advertising, (categoria „Comunicare internă”).
„Este remarcabil faptul că toate cele 9 nominalizări ale agenţiei şi cele 6 premii obţinute la Romanian PR Award reflectă proiecte reale, pentru clienţi existenţi. Aceasta este dovada că se poate obţine o recunoaştere la cel mai înalt nivel, fără să fii nevoit să susţii proiecte cu iz evident de manufactură pentru festivaluri. Cred că aceste premii sunt o consecinţă firească a valorii create zi de zi de echipa Rogalski Grigoriu, valoare care suntem conştienţi că într-un an poate fi apreciată de anumite jurii, iar în alţi ani poate la fel de bine să nu fie apreciată. Important este că nu ne facem un obiectiv din a câştiga premii cu tot dinadinsul ci din a construi valoare sustenabilă, pe care clienţii noştri să o valideze”, a declarat Dragoş Grigoriu.
{mosloadposition user10}