Rogalski Grigoriu PR a câştigat trei Golden Award for Excellence la Gala Romanian Public Relations Award, care a avut loc aseară, la Palatul Parlamentului.
Nominalizată la 3 secţiuni “Comunicare Corporatistă”, “PR pentru marketing” şi “Comunicare internă”, agenţia a fost recompensată cu aur pentru toate proiectele înscrise: BCR Şcoala de bani, Lansarea puiului Antistres (client Agricola Bacău) şi, respectiv, Am o idee (client Cetelem). Premiile reprezintă o recunoaştere a profesionalismului, experienţei şi abilităţii de a concepe campanii exemplare pentru fiecare categorie din domeniul comunicării.
“Odată cu cele 3 aururi obţinute la Gala PR Award de anul acesta, marcăm o premieră: cea mai mare comunitate de consumatori medaliaţi cu aur. Pentru că PR-ul nu mai este despre centimetrii pătraţi, este despre engagement şi numere mari. Rogalski Grigoriu Public Relations a obţinut aur la Gala PR Award alături de toţi elevii Şcolii de bani, de toţi angajaţii şi clienţii Cetelem şi de toţi consumatorii Puiului Antistres” declară Simona Dan, CEO la Rogalski Grigoriu Public Relations
Prezentă în fiecare an la competiţia Public Relations Award, încă de la înfiinţarea sa în 2004, agenţia a reuşit performanţa să câştige cel puţin o medalie de aur la fiecare ediţie la care a înscris proiecte. În plus, anul acesta, campania de lansare a Puiului Antistres a adus a doua distincţie cu aur pentru Agricola Bacău, unul dintre primii clienţi ai agenţiei, după ce, în 2006, “Biosecurizat” a luat premiul cel mare la categoria comunicare de criză.
Pentru proiectul de lansare a “Puiului Antistres”, agenţia a propus o strategie de PR şi, în plus, a primit libertatea de a crea şi identitatea de produs.
“Şcoala de bani”, campanie realizată împreună cu BCR, a luat premiul cel mare datorită abordării creative şi implicării noilor medii de comunicare în promovarea unui brand puternic de pe piaţa românească. Proiectul a implicat consumatorii într-o comunitate special formată în jurul acestui proiect, care încuraja schimbul de idei, experienţele personale şi răsplătea performanţa. Astfel, toţi cei aproape 10.000 de oameni care au participat la proiect au devenit ambasadori ai brandului BCR.
Aurul oferit campaniei de comunicare internă “Am o idee”, pentru clientul Cetelem IFN, demonstrează că fidelizarea angajaţilor unei companii prin implicarea stakeholderilor, poate fi, într-un an de criză, o strategie de succes. Ca dovadă a eficienţei sale, campania va fi implementată în alte 10 ţări în afară de România.
{mosloadposition user9}