Banca Românească, unul dintre principalii competitori din industria bancară locală, a ales agenţia de relaţii publice Rogalski-Grigoriu pentru gestionarea contului de PR al companiei.
Rogalski-Grigoriu furnizează o gamă extinsă de servicii de consultanţă strategică şi de implementare, atât la nivelul campaniilor de comunicare pentru lansarea de noi produse, cât şi la nivel corporate, începând cu luna decembrie 2008. Echipa Rogalski-Grigoriu va asista Banca şi în derularea campaniilor de PR online şi PR intern. În plus, o atenţie sporită va fi acordată strategiei de crisis & issues management, esenţială pentru a face faţă cu sucess provocărilor anului în curs pentru piaţa bancară românească.
În acest sens, pentru a-şi fundamenta procesul de consiliere pe baze profesioniste şi eficiente, Rogalski-Grigoriu a început deja realizarea unui audit de comunicare internă şi externă. În funcţie de rezultatele acestor analize, agenţia va fi în măsură să implementeze o strategie de comunicare în acord cu specificul activităţii instituţiilor financiare.
“Echipa Rogalski-Grigoriu a dat dovadă de o bună cunoaştere şi înţelegere a pieţei bancare româneşti. Criteriile noastre de selectie au fost indeplinite de catre agentia de PR, aspect esenţial în alegerea pe care am făcut-o. Suntem încrezători în stabilitatea şi durabilitatea parteneriatului pe care Banca Românească l-a încheiat cu Rogalski-Grigoriu. Cu siguranţă că beneficiind de un ajutor substanţial în procesul de comunicare din partea specialiştilor Rogalski-Grigoriu, vom reuşi să ne consolidam in continuare imaginea in piata, iar punctul nostru de vedere va fi mult mai clar exprimat in relatia cu publicul”, a declarat Lakis Couninis, director executiv retail si retea al Băncii Româneşti.
{mosloadposition user10}