Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Rogalski Damaschin Public Relations, prima agenție românească inclusă în top 10 al celor mai creative agenții de PR la nivel global

Rogalski Damaschin logo

Rogalski Damaschin Public Relations este prima agenție de PR din România care intră în top 10 al celor mai creative agenții la nivel global, conform Global Creative Index realizat de Holmes Report.

Potrivit clasamentului, agenția ocupă poziția a 9-a în topul celor mai creative agenții din lume în 2019, scorul fiind corelat cu numărul de angajați ai agenției. Regional, Rogalski Damaschin Public Relations se află în top 5 cele mai creative agenții din zona EMEA (Europa, Orientul Mijlociu și Africa).

Global Creative Index este un clasament de referință pentru industria de PR la nivel mondial și analizează campanii și agenții câștigătoare în peste 25 de competiții din întreaga lume. Rolul acestuia este de identifica agenții și campanii recunoscute pentru idei creative, cu impact în comunicare, unificatoare dincolo de medii, categorii și instrumente utilizate.

„Nu am realizat niciodată până acum că, prin ceea ce facem în agenție zi de zi pentru clienții noștri, prin muncă cinstită și eforturi proprii, prin grija față de comunitate și imaginație în soluțiiile de comunicare pe care le dezvoltăm facem parte din cea mai râvnită elită globală a acestei meserii: topul creativitătii în PR. Poziția noastră în acest top al elitelor reflectă în egală măsură și contribuția industriei de PR din România la marile teme ale comunicării globale, prin campanii care transformă comunitățile de consumatori, mentalitatea liderilor și destinele oamenilor” a declarat Eliza Rogalski, Strategy Leader si Managing Partner Rogalski Damaschin Public Relations.

Rogalski Damaschin logo

„Numărul 9 în clasamentul global al creativității în comunicare este în primul rând un semn de maturitate profesională și o dovadă că doar prin perseverență și raportare corectă la standarde sănătoase, practicate pe termen lung, se poate ajunge la un astfel de rezultat. Totodată e și o consecință datorată clienților noștri, încrederii și ambiției lor de a susține abordări diferite și toate ingredientele care fac întreaga noastră colaborare în mod real valoroasă” a declarat Alina Damaschin, Creative Leader si Managing Partner Rogalski Damaschin Public Relations.

În 2019, Rogalski Damaschin Public Relations a obținut locul 2 în topul celor mai creative campanii de comunicare la nivel mondial în cadrul Global Sabre Awards, cât și distincția de Best-In-Show Platinum Sabre Awards și Gold în cadrul competiției Sabre dedicată zonei EMEA (Europa, Orientul Mijlociu și Africa) pentru campania ”Protejează-I aripile” dezvoltată de agenție împreună cu diviza sa de PA Good Affairs, pentru MSD România. În cadrul aceleiași competiții (Sabre EMEA), agenția a fost finalistă cu alte două campanii (CEZ- Maratonul Olteniei și Raiffeisen Bank- E timpul să punem responsabilitatea în lumină). O altă campanie premiată a agenției a fost proiectul de educație financiară ”Money Bistro”, derulat împreună cu Raiffeisen Bank, care a fost desemnat cel mai bun proiect de comunicare digitală la categoria “Finanțe” la Digital Communication Awards 2019 la Berlin.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.