Cu 8 campanii care au primit 9 premii și 19 nominalizări în cadrul competiţiei Romanian PR Award, Rogalski Damaschin Public Relations a primit titlul de Agenția Anului 2013, în al cincilea său an de activitate.
Pentru a doua oară în cei 5 ani de activitate, Rogalski Damaschin Public Relations a fost desemnată aseară Agenția Anului 2013, fiind distinsă cu 5 Golden Award for Excellence, 3 Silver Award for Excellence și 1 diplomă de excelenţă, în cadrul Galei de Premiere Romanian PR Award, ce a avut loc aseară.
“Pe unul din pereții agenției noastre stă scris un citat care ne-a inspirat de multe ori în acest an 2013:
Una dintre cele mai premiate campanii din competiţie, Coaliţia pentru o Nouă Prevenţie 2013, derulată împreună cu Fundaţia Preţuieşte Viaţa, a câştigat trofeul de aur în trei categorii diferite, Public Affairs, Advocacy, Lobby/Organizaţii non-guvernamentale, Societate civilă/Comunicarea produselor şi serviciilor medicale, precum şi un trofeu Silver Award for Excellence la categoria Media Relations. Campania a condus la introducerea vaccinului pneumococic gratuit pentru nou-născuţi, reușind să se impună pe agenda publică dominată de revendicări istorice în domeniul medical. Ideea campaniei a fost de a mobiliza părinții și medicii pentru semnarea unei petiții online, scoțând în stradă ursuleții de pluș ai copiilor bolnavi. Timp de 365 de zile de campanie, cel puțin o știre a fost publicată în România zilnic despre acest demers în urma căruia 200.000 de copii născuți în fiecare an au acces egal la prevenție.
Casa 3PLAY, derulată pentru Romtelecom, a obţinut un trofeu de aur în categoria Tech PR, precum şi un Silver Award for Excellence în categoria PR pentru Marketing – Produse şi servicii existente. Ideea campaniei a fost de a crea un show online de anvergura unui adevărat spectacol TV, difuzat exclusiv online, pentru a testa “în direct” inovaţia tehnologiilor Romtelecom. Protagoniștii campaniei – Cabral Ibacka și Vlad Petreanu – au fost “închiși” singuri într-o casă, unde au primit sute de sarcini de la publicul care urmărea show-ul lor, pe care le-au rezolvat exclusiv folosind tehnologiile Romtelecom. Cercetarea post-experiment a arătat că 96% dintre respondenţi au asociat campania cu Romtelecom.
KRUK România primește pentru al doilea an la rând Golden Award for Excellence în categoria Comunicarea produselor şi serviciilor financiare. Campania din 2013, Un contabil pentru fiecare familie, a readus pe agendă subiectul achitării la timp a datoriilor, plecând de la observația că femeile sunt gardianul bugetului familiei. Campania a crescut numărul angajamentelor de plată cu 50%.
Pacient român, mă tratez în România, pentru clientul Regina Maria – Reţeaua privată de sănătate, a câştigat un Silver Award la categoria Comunicare în domeniul public şi o diplomă de excelenţă pentru Producţii Video. Campania le-a vorbit românilor despre actele medicale complexe realizate de medici români în România, arătându-le că au, chiar în țara lor, opțiuni medicale viabile pentru diagnostice complicate și oferindu-le motive de a privi cu mai multă încredere medicii și spitalele din România.
„Ne bucurăm foarte mult că titlul de agenţie a anului a venit ca rezultat al unor distincţii pentru 8 campanii diferite, alături de clienţi care ne sunt parteneri de ani buni. Aceste premii ne validează consecvenţa rezultatelor şi totodată ne confirmă direcţia de a construi campanii de comunicare integrate, bazate pe idei cu impact pozitiv real asupra brandurilor şi societăţii. Mulţumesc clienţilor pentru că ne sprijină şi împărtăşesc aceleaşi principii, tuturor partenerilor noştri alături de care facem ideile posibile şi mai ales, mulţumesc echipei noastre de oameni inimoşi şi excelenţi profesionişti”, a declarat Alina Damaschin, Head of Consumer Communication şi Creative Leader, Rogalski Damaschin Public Relations.
{mosloadposition user9}