Începând din luna decembrie a anului anterior, Rogalski Damaschin Public Relations gestionează comunicarea pentru EuroGsm, unul dintre cei mai mari retaileri din telecom, cu o reţea de magazine extinsă la 112 unități în 81 de orașe.
Agenția va asigura servicii de comunicare integrată, gestionând atât reputația companiei la nivel corporatist cât și relația cu influențatorii și clienții brandului.
Selecția agenției a fost realizată în urma unui proces atent de evaluare, în care au fost luate în calcul atât expertiza agenției pe domeniul IT&C, proiectele și campaniile desfășurate, cât și creativitatea în rezolvarea brief-ului transmis de reprezentanții companiilor.
”Așteptăm cu mare interes demararea proiectelor pe care le-am planificat alături de echipa Rogalski Damaschin PR și avem mare încredere în viziunea acestora și în abilitatea de susținerea eforturilor noastre de comunicare pentru perioada imediat următoare” a declarat Alina Spânu, Marketing Manager EuroGsm.
„Într-o periodă în care comerțul online și offline devin din ce in ce mai convergente, ne bucurăm sa fim alături de un jucator recunoscut în această piață și să reușim împreună să găsim cele mai potrivite soluții de comunicare” a declarat Alina Damaschin, Creative Leader și Head of Consumer PR în cadrul Rogalski Damaschin PR.
Colaborarea include serviciile cheie ale agenției Rogalski Damaschin PR: strategie de comunicare, strategie de conținut, gestionarea relației cu mass-media și cu liderii de opinie, consultanță pentru comunicarea în social media și realizare de evenimente.
Despre EuroGsm
EuroGsm este compania specializată telecom, fiind unul dintre cei mai mari retaileri, cu o reţea de magazine extinsă la 112 unități în 81 de orașe în cei 18 ani de existență. Compania aduce pe piață cele mai noi tendințe în domeniul comunicării mobile, telefoane de ultimă generație, accesorii și o gamă variată de servicii, precum plata facturilor, abonamente de voce sau date.
EuroGsm este ghidul pe care ți-l dorești alături când pornești în explorarea tehnologiei.