a brandului de cosmetice Paula’s Choice
Brandul american premium de produse cosmetice Paula`s Choice a fost lansat oficial pe piața din România, în cadrul unui eveniment organizat de Rogalski Damaschin Public Relations vineri, 9 mai, la Hotel Epoque. Lansarea oficială din România a avut loc în prezența fondatoarei mărcii – Paula Begoun – și a coordonatorului echipei de cercetare și dezvoltare din cadrul Paula`s Choice – Bryan Barron.
Cu această ocazie, marca americană fondată în 1995 de către Paula Begoun, a prezentat presei de profil din România abordarea sa unică în raport cu industria cosmeticelor. De peste 19 ani, activitatea mărcii reflectă crezul fondatoarei, acela de a oferi femeilor din întreaga lume informații sincere despre ingredientele din produsele cosmetice, ajutându-le să descopere adevărul din spatele mesajelor publicitare promovate de marile branduri din industria cosmetică.
Evenimentul a fost conceput în jurul informațiilor oferite de către Paula Begoun, supranumită și „Polițistul Cosmeticelor” şi le-a oferit invitaților oportunitatea de a păși în culisele uneia dintre cele mai strălucitoare industrii la nivel internațional. Astfel, peste 50 de jurnaliști și bloggeri de beauty au fost introduși în fascinanta lume a cosmeticelor și au fost martori la dărâmarea unora dintre cele mai mari mituri referitoare la ingredientele din produsele cosmetice.
„Prin evenimentul de lansare a Paula’s Choice, ne-am propus să punem în valoare filosofia inconfundabilă a brandului și să oferim invitaților o experiență unică, în culisele industriei cosmetice. Misiunea Paulei Begoun a reprezentat sursa de inspirație pentru conceptul «The best skin of your life», pe care l-am declinat până la cele mai mici detalii, oferind astfel invitaților o experiență completă Paula`s Choice. Atitudinea pozitivă, orientarea către obiectivele de business ale clientului și viziunea creativă au fost elementele cheie în conceperea întregului eveniment și a strategiei de comunicare aferente. În plus, consensul între noi și client la nivel de abordare strategică a pus bazele unei colaborari productive, începute acum cu un eveniment de succes.” – a declarat Isabela Stere, Communication Manager, Rogalski Damaschin Public Relations