Marketingul Direct sub lupă, pentru prima dată in România
Marketingul direct. Bidimensional. Tridimensional. În plic, în cutie, pe web, in magazin, la eveniment, sau toate la un loc. Personalizat, relevant, strategic. Cu rezultate măsurabile. Raţional şi emoţional. Fără limite. Direct.
Marketingul direct înseamnă mai mult decât crezi! Sub această promisiune se va desfăşura pe 1 şi 2 iunie RoDirect 2006, prima conferinţă internaţională de marketing direct din România. Două zile în care specialişti ai acestui domeniu vor împărtăşi din cunoştiinţele lor, acumulate fie în ţara noastră, fie în Europa şi SUA.
Cine sunt invitaţii conferinţei RoDirect, detalii despre temele lor şi abordările inedite pe care ni le vor prezenta pe 1 şi 2 iunie în cadrul conferinţei RoDirect 2006 se poate afla pe site-ul www.rodirect.ro. Pe site-ul evenimentului se pot face şi înscrieri online, şi toţi cei interesaţi de marketingul direct îşi pot asigura un loc la conferinţă cu un simplu click.
Sponsorii principali ai conferinţei RoDirect 2006 sunt Hit Mail, Linea Directa Communications, Mailers, Open Public Services, Reader’s Digest şi Xerox Romania care vor susţine direct evenimentul şi vor oferi participanţilor soluţii specializate pentru piaţa de marketing direct din România. Pe langa aceştia, sponsori ai evenimentului mai sunt Austrian Post, Bosch Electrocasnice, Leo Burnett Romania şi Unilever.
Cine trebuie să participe la RoDirect 2006? Răspunsul la această întrebare e simplu: oricine vrea să marketeze mai inteligent decât concurenţa, să descopere ‘unelte’ care să-i ducă afacerea la un nivel mai înalt şi să înveţe să implementeze cele mai bune practici aflate de la performerii de top ai marketingului direct. Toţi aceştia se pot înscrie fie online la www.rodirect.ro, fie trimiţând un e-mail la rodirect2006@maximize.ro sau telefonic la 021-300.39.35
{mosloadposition user10}