Cu ocazia primei conferinţe internaţionale de Marketing Direct din România, figurile cele mai importante ale acestui domeniu din ţara noastră şi de peste hotare au dat curs invitaţiei ARMAD, Asociaţia Română de Marketing Direct şi vorbesc la Crowne Plaza, pe 1 şi 2 iunie, despre tehnici, strategii, provocări şi direcţii în dezvoltarea Marketingului Direct.
Despre piaţa de Marketing Direct din România, dl. Mihai Petroff, preşedinte ARMAD şi Managing Director Mailers, în acelaşi timp unul dintre oamenii care au făcut posibilă conferinţa RoDirect 2006, declară că statisticile arată că „România înregistrează anual o creştere de 40-50%.” De aceea, nevoia unei conferinţe de Marketing Direct s-a făcut simţită în ultimul an şi astfel a luat naştere proiectul RoDirect 2006.
Conferinţa RoDirect 2006 este o premieră naţională, o iniţiativă benefică a ARMAD în contextul în care Marketingul Direct este la început de drum în ţara noastră. Asociaţia Română de Marketing Direct se vrea deschizătorul acestui drum, fiind alături de toate companiile care vor să activeze în domeniul comunicării personalizate.
Participanţii la conferinţa RoDirect 2006 vin din toată ţara şi sunt reprezentanţi fie ai companiilor care doresc să folosească mai mult instrumentele Marketingului Direct, fie ai agenţiilor de publicitate care realizează cât de ofertant şi eficient este domeniul şi vor să înveţe mai multe despre exploatarea lui. În cele două zile ale conferinţei ei vor asculta vorbitori specializaţi din România, SUA şi Europa şi vor avea ocazia să exploreze împreună cu ei studii de caz practice, dar şi să le pună întrebări pentru a profita cât mai mult de experienţa şi cunoştinţele lor.
Organizarea conferinţei RoDirect 2006 a fost posibilă numai cu sprijnul sponsorilor principali Hit Mail, Mailers, Linea Directa Communications, Open Public Services, Reader’s Digest şi Xerox, al sponsorilor Bosch Electrocasnice, Leo Burnett & Target, Austrian Post şi Unilever şi al partenerilor media Ziarul Financiar, Business Magazin, Media & Advertising şi Vodanet Media. Evenimentul este organizat de agenţia Maximize Communications, creaţia a fost dezvoltată de Proximity Bucharest, iar producţia tuturor materialelor conferinţei a fost asigurată de Xpress Printing.
{mosloadposition user10}