Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

RoDirect 2006

Conferinţa Internaţională de Marketing Direct

ARMAD – Asociaţia Română de Marketing Direct, lansează o provocare pentru toţi cei interesaţi de instrumentele şi tehnicile unui domeniu într-o dezvoltare rapidă în ţara noastră. Pe 1 şi 2 iunie 2006 secretele marketingului direct sunt dezvăluite la Crowne Plaza, la conferinţa RoDirect 2006. Specialisti de top din Europa şi SUA vor susţine prezentări alături de reprezentanti români ai marketingului direct, pentru a oferi soluţii complexe şi inovatoare pentru piaţa de business din România.

Nevoia pentru o conferinţă de marketing direct s-a făcut simţită în România în ultimii ani ca urmare a creşterii rapide şi spectaculoase a domeniului – piaţa de marketing direct din ţara noastra înregistrează anual o creştere de 40-50%. In acest context, s-a conştientizat faptul ca marketingul direct funcţionează, este targetat, masurabil şi eficient. Astfel, ARMAD aduce împreună experţi din România şi de peste hotare pentru a dezbate provocările de specialitate din acest moment şi din viitorul apropiat.

Alistair Tempest – preşedintele FEDMA, Federaţia Europeană de Marketing Direct, Lubos Beniak – Managing Director Central Europe Reader’s Digest şi Andy Owen – CEO Andy Owen & Associates UK şi membru al Institutului Britanic de Direct Marketing  sunt printre experţii invitaţi la RoDirect 2006. Ei vor aduce în discuţie subiecte precum creativitatea în marketingul direct, copywriting-ul eficient pentru acest domeniu, strategii de DM sau dezvoltarea acestui sector în Europa Centrală şi de Sud-Est.

Sponsorii principali ai evenimentului sunt Hit Mail, Linea Directa, Mailers, Open Public Services, Reader’s Digest şi Xerox România care vor susţine direct evenimentul şi vor oferi participanţilor soluţii specializate pentru piaţa de marketing direct din România. Pe lângă aceştia, sponsori ai evenimentului sunt Austrian Post, Bosch Electrocasnice şi Leo Burnett Romania.

Conferinţa se adresează tuturor celor interesaţi de marketingul direct, strategii de marketing, data strategy, strategii de comunicare, marketing online, telemarketing şi în general de căutarea unor soluţii noi şi eficiente de a se adresa cât mai inteligent şi strategic consumatorilor. Lucrările conferinţei RoDirect 2006 se vor întinde pe durata a două zile – 1 şi 2 iunie iar doritorii se pot înscrie la rodirect2006@maximize.ro sau tel. 021-300.39.35.

Partnerii media ai evenimentului sunt Ziarul Financiar, Media & Advertising şi Vodanet Media.

Organizatorul conferinţei este agenţia Maximize Communications, creaţia pentru întregul eveniment este dezvoltată de Proximity Bucharest, iar Xpress Printing asigură materialele tipărite pentru eveniment.

Bucuresti, 18.04.2006

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.