Mihai Prisecaru, Director General Roddia: “În plină criză economică, rezultatele depind de eficienţa cu care sunt motivaţi şi implicaţi deopotrivă partenerii şi angajaţii. Cine răspunde corect la această nevoie va putea să crească într-un climat economic impredictibil”
Roddia, agenţie specializată în interacţiuni şi motivare non-financiară, are ca obiectiv dublarea cifrei de afaceri în 2009. Agenţia şi-a propus pentru acest an să atingă o cifră de afaceri de peste 20 milioane de lei, iar până în 2012 să ocupe poziţia de lider pe piaţa specifică.
Mihai Prisecaru explică: “Criza economică a determinat marea majoritate a companiilor să traseze noi strategii pentru a-şi atinge obiectivele propuse. Acestea apelează la activităţi de eficientizare a relaţiei cu partenerii, dar şi cu angajaţii, iar interacţiunile şi motivarea non-financiară, instrumente de business recunoscute în mediul de afaceri extern, joacă un rol din ce în ce mai important.”
Creşterea înregistrată de Roddia în ultimii ani indică interesul real al pieţei pentru serviciile oferite de companie. În 2008 agenţia a avut o cifră de afaceri de 8 milioane de lei, în creştere cu 61% faţă de anul anterior.
Dezvoltarea Roddia în 2008 a integrat lărgirea portofoliului de clienţi, a tipurilor de servicii oferite şi a echipei de angajaţi, care numără în acest moment 19 persoane. Anul trecut, compania a dezvoltat “Ziua Verde” primul său proiect public de Responsabilitate Socială Corporatistă (CSR), iniţiat în colaborare cu Recolamp şi Rorec. Scopul acestuia a fost de a informa şi de a educa publicul larg asupra avantajelor reciclării deşeurilor electrice, electronice şi electrocasnice (DEEE), precum şi a becurilor economice şi a tuburilor fluorescente. Campania s-a desfăşurat pe parcursul a 3 luni (iulie-septembrie) şi a vizat 5 oraşe din România (Bucureşti, Cluj, Deva, Bacău şi Constanţa). Informaţii complete despre acest proiect găsiţi pe www.ziuaverde.ro.
Printre cele mai importante proiecte dezvoltate de companie în 2008 se numără şi Sony Media Roadshow (primul eveniment de acest gen din România destinat echipamentelor audio-video profesionale, care a atras peste 650 de specialişti din domeniu), lansarea hotelului de 5 stele Vega din Mamaia, precum şi aniversarea de 100 ani a fabricii U-Petrom – 1 Mai.
Despre Roddia
Roddia a fost înfiinţată în 2005 sub numele de „Incentive Insight”. Perioada scursă până în prezent a marcat o creştere rapidă atât a cifrei de afaceri, cât şi a portofoliului de clienţi. Printre aceştia se regăsesc Moeller, Sony, Carrefour, Ursus şi Raiffeisen Bank. În 2008, din dorinţa de a comunica mai aproape de clienţi, Incentive Insight a trecut printr-un proces de rebranding, devenind Roddia.
Roddia include sub denumirea de interacţiuni şi motivare non-financiară conferinţe, incentive, team building-uri, evenimente speciale, dar şi campanii integrate cu obiectivul de implicare şi loializare a partenerilor, clienţilor şi angajaţilor, care se întind pe o perioadă mai mare de timp. Compania îşi direcţionează eforturile spre crearea unor evenimente memorabile, scopul fiind de a antrena participanţii şi de a obţine efecte memorabile, care să ducă la atingerea unor obiective concrete de business. Prin intermediul soluţiilor oferite, Roddia îşi propune să răspundă concret unor nevoi reale ale companiilor, precum creşterea productivităţii, loializarea clienţilor şi a partenerilor, sporirea calităţii şi atragerea şi/sau reţinerea angajaţilor valoroşi.
Pentru mai multe detalii accesaţi www.roddia.ro.
{mosloadposition user10}