* Pilotul în vârstă de 23 de ani a strălucit în etapa DTM de la Oschersleben
* Timo Scheider a fost cel mai bine clasat pilot într-un model 2007
* Mattias Ekström păstreză primul loc în clasamentul general
63.000 spectatori (de-a lungul întregului weekend) au asistat, pe Motorsport Arena, la o nouă cursă turbulentă şi la o evoluţie impresionantă din partea lui Mike Rockenfeller: cel mai tânăr pilot oficial Audi – 23 de ani – a fost protagonistul unui duel palpitant cu dublul campion mondial de Formula 1, Mika Hakkinen, şi a reuşit să tranşeze disputa în favoarea lui în penultimul tur. Prin obţinerea locului al treilea după o dispută electrizantă, "Rocky" a reuşit să urce pe podium la doar a doua evoluţie în DTM. În plus, el a obţinut şi cel mai bun rezultat pentru Audi Team Rosberg de la lansarea "noului" DTM în 2000.
Încă de la startul întrecerii, tânărul pilot Audi a creat senzaţie după ce l-a depăşit pe Mika Hakkinen şi a intrat în primul viraj ca lider al plutonului. Până la primul pit stop – în turul 13 -, "Rocky", aflat la comenzile S line Audi A4 DTM, şi-a păstrat primul loc. În timpul schimbării pneurilor, tânărul german a retrogradat în urma lui Hakkinen. În partea finală a cursei, Mike a pus tot mai multă presiune pe finlandez, iar Hakkinen a comis o greşeală care i-a permis lui Rockenfeller să urcea o poziţie în urma unei manevre spectaculoase.
O cursă impresionantă a făcut şi Mattias Ekström. Din păcate, învingătorul de la Hockenheim a primit o penalizare "drive-through" pentru anticiparea startului. Ca urmare a acestei pedepse, suedezul a pierdut peste 22 secunde faţă de surprinzătorul învingător, Gary Paffett. Cu timpi competitivi la fiecare parcurgere a turului de circuit, Ekström a reuşit să revină de pe locul al 20-lea până pe al şaptelea şi să marcheze două puncte, care i-au permis să-şi păstreze locul întâi în clasamentul piloţilor.
Cel mai bine clasat pilot într-o maşină specificaţie 2007 a fost Timo Scheider, care a încheiat etapa de la Oschersleben pe locul al patrulea, înaintea coechipierului Martin Tomczyk. Aflat pe poziţia a treia în ierarhia individuală a stagiunii, Tomczyk are acelaşi număr de puncte ca şi Mattias Ekström.
Alţi doi piloţi Audi au încheiat întrecerea între primii zece clasaţi, Adam Carroll terrminând al noulea, iar Christian Abt al zecelea. Lucas Luhr, Marco Werner şi Frank Biela au ocupat poziţiile a 12-a, a 15-a, respectiv a 18-a. Biela şi-a încheiat cursa prematur, după ce maşina Audi A4 DTM s-a oprit ca urmare a unei probleme la partea electrică. Vanina Ickx a abandonat după o ocliziune cu Jamie Green (Mercedes), acesta fiind penalizat cu "drive-through" pentru incident.
Rezultatele de la Oschersleben
1. Gary Paffett (Mercedes) 44 laps / 1h03m30,763s
2. Paul di Resta (Mercedes) +3,753s
3. Mike Rockenfeller (S line Audi A4 DTM) +15,044s
4. Timo Scheider (GW:plus/Top Service Audi A4 DTM) +19,306s
5. Martin Tomczyk (Red Bull Audi A4 DTM) +19,818s
6. Bernd Schneider (Mercedes) +20,043s
7. Mattias Ekström (Red Bull Audi A4 DTM) +22,808s
8. Alexandros Margaritis (Mercedes) +24,646s
9. Adam Carroll (Audi A4 DTM) +25,567s
10. Christian Abt (Playboy Audi A4 DTM) +27,910s
11. Jamie Green (Mercedes) +28,390s
12. Lucas Luhr (Philips Audi A4 DTM) +32,443s
13. Mathias Lauda (Mercedes) +33,234s
14. Daniel la Rosa (Mercedes) +35,418s
15. Marco Werner (Audi Bank Audi A4 DTM) +45,648s
16. Susie Stoddart (Mercedes) +1m03,690s
17. Mika Hakkinen (Mercedes) +1m13,762s
18. Frank Biela (Siemens Audi A4 DTM) +2 tururi
Abandonuri:
Bruno Spengler (Mercedes) +29 tururi
Vanina Ickx (Audi A4 DTM) +30 tururi (accident)
Sursa: Porsche Romania/Scorpion
Inca din 1998 SCORPION este unicul dealer Volkswagen si Audi pe judetele Vrancea, Galati, Buzau si Braila.
Experienta dobandita in acest timp garanteaza calitatea tuturor serviciilor pe care le oferim:
– consultanta in alegerea celor mai potrivite autoturisme,
– propuneri avantajoase de finantare,
– service complet pentru intreaga gama de autoturisme Volkswagen si Audi
– piese de schimb din stoc sau la comanda.
Bucuresti, 9.05.2007
{mosloadposition user10}