realizata de echipa McCann Erickson
Curăţenia devine mult mai plăcută dacă este combinată cu o muzică veselă, mai ales când te ajută și experții în curățenie: Cif și Domestos. În acest an, curățenia de primăvară pe muzică a devenit parte a promoției „Și Harnici și Darnici”. Singurul lucru pe care consumatorii trebuie să îl facă este să fie harnici și să își găsească ritmul în care fac curat – iar Cif și Domestos îi premiază.
“Am plecat de la ideea că, atunci când ai produsele potrivite, curățenia devine un pretext, nu o corvoadă. Un pretext pentru workout , de exemplu. Pus într-un concept denumit Aerobicurățenia, ideea a câștigat pitch-ul de creație și a căpătat apoi o notă de musical, care o face memorabilă și o leagă mai bine de premii”, a declarat Radu Pilat – Chief Creative Officer Momentum, parte din grupul McCann Erickson.
Pachetele promoționale Cif și Domestos includ, pe lângă o reducere de 20%, și posibilitatea de a câștiga, la alegere, un premiu din cele trei categorii: Home Theathers 3D, televizoare LED 3D-HD, iPad-uri 2, precum şi multe alte premii acordate direct în magazine.
„Încă de la crearea ei, în anul 2003 – pe când se numea «Circuitul Curățeniei» – platforma noastră promoțională a plecat de la un insight local foarte puternic: dorința femeilor de se mândri cu o casă curată în ajun de sărbătoare. Cu timpul, ea a evoluat, căpătând un nume propriu, «Cif și Domestos. Și harnici și Darnici», un logo propriu, o comunicare proprie, devenind, astfel, un «eveniment» condus 100% de consumatorii noștri”, spune Bogdan Toacşe, Home Care Manager, Unilever South Central Europe.
Campania va fi difuzată pe 8 staţii TV, va fi susţinută de activări în reţelele Metro, Cora, Carrefour, Real, cu materiale de informare la raft, precum şi prin website-ul de promoţie www.siharnicisidarnici.ro şi pe paginile de Facebook ale Cif și Domestos.
„Comunicarea promoției «Și Harnici și Darnici» din această primăvară este un proiect integrat al Grupului McCann Erickson și reprezintă continuarea unei frumoase prietenii, care include și alte proiecte pe categoria de produse de îngrijire a locuinței – cum ar fi campania educațională «Igiena acasă și la școală», dezvoltată în parteneriat cu Ministerul Educației, încă din 2010” – spune Gabriela Alexandrescu, Group Account Director McCann Erickson.
Spotul a fost regizat de Andreea Paduraru, iar muzica este compusă de Dan Creimerman.
Echipa McCann Erickson care a lucrat la această campanie este formată din Irina Mihăilescu – Senior Account Manager, Gabriela Alexandrescu – Group Account Director, Luciana Duma – Strategic Planner, Radu Pilat – Chief Creative Officer Momentum, Radu Râpeanu – Copywriter, Florian Mihai – Art Director, Alexandru Călin – Designer şi Adrian Radu – AV Producer.
{mosloadposition user9}