Incepand cu luna noiembrie 2014, RisCo pune la dispozitia clientilor cel mai performant sistem de Alerte din Romania, care ofera acces, simplu si rapid, la 9 tipuri de informari.
Sistemul este special conceput pentru toate companiile, indiferent de cifra de afaceri, numarul clientilor, sectorul de activitate. Utile si accesibile chiar si pentru firmele mici, costurile alertelor sunt minime comparativ cu potentialele pierderi ca urmare a facturilor neincasate. De exemplu, o companie poate incarca in sistem pana la 1.000 de firme si primeste automat, zilnic, starea privind insolventa acestora in mod gratuit.
Sistemul de Alerte este special conceput pentru a verifica in mod automat si a trimite alerte atunci cand se inregistreaza modificari, privind o gama larga de informatii despre firme:
* Insolventa
* TVA la incasare * Status Fiscal * Inactiv Fiscal
* Modificare RECOM * Date Identificare * Actionari * Administratori
* CIP
Sistemul este foarte simplu de utilizat: este necesara doar incarcarea CUI-urilor apartinand firmelor de interes in format Excel sau csv si poate fi utilizat pentru zeci de mii de firme! Clientii primesc alertele pe email, cu frecventa periodica indicata: zinic, saptamanal sau lunar. Utilizatorul poate modifica oricand, gratuit, portofoliul de firme pentru care se fac verificari. Alertele se pot transmite simultan pe mai multe adrese ale utilizatorului.
„Ne asteptam ca acest nou serviciu oferit de RisCo sa imbunatateasca mult gradul de informare a companiilor din Romania, prezentand acele informatii de baza de care au nevoie managerii atunci cand isi verifica partenerii de afaceri. Sistemul de alerte este accesibil oricarei firme, indiferent de marimea sau resursele sale financiare prin costul sau scazut si claritatea informatiilor prezentate”, a afirmat Dragos Cabat, Managing Partner RisCo.
{mosloadposition user9}