Ediţia din acest an a PR Forum renuneşte specialişti din agenţiile londoneze şi nume recunoscute în comunicarea corporativă
Între 15-16 martie 2011, PR Forum, cea mai importantă conferinţă despre comunicarea corporativă şi relaţiile publice, reuneşte la Bucureşti, în cadrul JW Marriott Bucharest Grand Hotel, nume importante din comunitatea locală şi internaţională de comunicare şi relaţii publice, sinonime cu premii şi campanii de succes pentru branduri globale. Astfel, prima zi de eveniment beneficiază de prezenţa a 3 specialişti în comunicarea de brand care aduc cu ei experienţele agenţiilor londoneze: Richard Houghton, partener al agentiei britanice de PR si comunicare Carrot Communications din Londra, Stephen Davies, consultant al agenţiei 3W PR şi Alan Parker, Head of Digital al agenţiei GolinHarris.
Alături de nume reprezentative ale agenţiilor de PR precum GMP PR, Image PR, Ogilvy PR, Saatchi & Saatchi PR, Pleon Grafitti, Headvertising, segmentul de comunicare corporativă este puternic reprezentat prin specialişti reprezentând companii precum: Ursus Breweries, McDonald’s Romania, Coca-Cola Hellenic Romania, UniCredit Tiriac, Henkel Romania, BCR şi Revista Tabu.
Evenimentul beneficiază în acest an de susţinerea agenţiilor partenere, DC Communication, GMP PR, Image şi Premium Communication, precum şi partenerului IT, Maguay.
Forumul de două zile va propune participanţilor cea mai complexă agendă de discuţii de până acum: dezbateri, prezentări de noi idei şi tendinţe, aplicaţii şi studii de caz relevante oferite de reputaţi profesionişti din domeniu, atât locali cât şi internaţionali.
Cu un panel omogen şi consistent în privinţa diverselor specializări ale vorbitorilor invitaţi , PR Forum şi-a propus să răspundă la întrebările care domină industria comunicării după 2 ani de modificări de strategie şi canale de comunicare şi, de asemenea, să propună rezolvări şi analize aprofundate a celor mai actuale fenomene. Astfel, cea de-a doua zi a evenimentului, 16 martie, propune două training-uri interactive despre social media, desfăşurate în premieră pe piaţa românească: "Social Media for Internal Communication" şi "Facebook for Communicators"
PR Forum 2011 va fi un prilej şi pentru lansarea celei de-a patra ediţii a ghidului Public Relations Report, o publicaţie anuală dedicată comunităţii de relaţii publice din România. Broşura include o serie de puncte de vedere ce anunţă tendinţele anului 2011 în domeniu. Analizele vor fi completate de o amplă secţiune ce cuprinde profilele firmelor de PR şi de rezultatele unor studii privind influenţa instrumentelor de social media (Twitter, bloguri, retele sociale).