Interbrew Romania a inregistrat in 2006 cea mai mare crestere volumica (+30%) dintre toate tarile InBev.
La finalul anului 2006, rezultatele concernului multinational InBev arata o crestere organica de 5,9% comparativ cu anul anterior. Vanzarile totale din Europa Centrala si de Est au atins 43,2 milioane de hectolitri, in creştere cu 12,3% fata de 2005. Europa Centrala si de Est a fost unul dintre motoarele de crestere pentru InBev, procentele castigate in zona fiind datorate in buna masura rezultatelor obtinute in Romania.
Interbrew Romania, filiala locala a InBev a inregistrat in 2006 cea mai mare crestere volumica (+30%) dintre toate tarile InBev, in conditiile in care piata berii din Romania a crescut cu numai 20,6%, conform datelor furnizate de Asociatia Berarii Romaniei.
“2006 a fost un an exceptional pentru Interbrew Romania, anul cu cele mai mari vanzari din istoria companiei. Bergenbier, marca noastra de suflet, a devenit numarul 1 (ca volume si notorietate) in topul marcilor de bere din Romania. Am inceput anul cu o inovatie, lansarea unei noi cutii Bergenbier; in luna aprilie s-a nascut cu succes rasunator “berea leului”- Lowenbrau; a urmat confirmarea succesului obtinut cu Bergenbier – premiile Effie. In lunile urmatoare, consecventa in strategia de marketing si excelenta in executia la punctul de contact ne-au adus recorduri de vanzari si un final de an cu cifre peste asteptari.” a spus Mihai Ghyka, Director General Interbrew Romania.
{mosloadposition user10}