Dupa 3 trimestre, Interbrew Romania a inregistrat o crestere de aproape 3 ori mai mare decat a pietei berii
InBev doreste sa atinga cele mai inalte standarde de transparenta financiara si a hotarat sa isi publice rezultatele trimestrial, fata de pana acum, cand acestea se anuntau semestrial si anual. Dupa primele 9 luni, rezultatele InBev arata o crestere organica de 6% fata de anul precedent, in linie cu obiectivul companiei de a inregistra volume de doua ori mai mari decat piata mondiala a berii. Europa Centrala si de Est a fost unul dintre motoarele de crestere pentru InBev, cele 12,3 procente castigate in zona fiind datorate rezultatelor bune obtinute in Romania, Bulgaria, Rusia si Ucraina.
Dupa primele 9 luni ale anului, Interbrew Romania a inregistrat o crestere de aproape trei ori mai mai mare decat a pietei berii, cifrele MEMRB Romania aratand vanzari mai mari cu 7% fata de aceeasi perioada a 2004, pe fondul cresterii pietei cu numai 2,7%.
“Aceste rezultate se datoreaza in principal succesului obtinut cu marca Bergenbier, pozitiei noastre puternice in segmentul premium cu Stella Artois si Beck’s dar si evolutiei spectaculoase in segmentul berii la PET, cu Bergenbier in ambalajul revolutionar Q-Pack si Noroc PET” a spus Mihai Albu, Director General Interbrew Romania.
Interbrew Romania este unul dintre cei mai activi producatori de bere de pe piata romaneasca, detinand in industria berii pozitia a 3-a, cu o cota de piata de 21,4 % pe primele 9 luni ale acestui an, conform datelor de retail audit MEMRB Romania. La sfarsitul anului 2004 cifra de afaceri a grupului Interbrew Romania a fost de 103 milioane Euro, cu volume de peste 2,2 milioane hectolitri si o valoare a investitiilor de peste 145 milioane Euro.
Prezenta de 11 ani pe piata, Interbrew Romania, filiala locala a concernului multinational InBev, produce cu succes renumitele marci Stella Artois, Beck’s, Bergenbier si Noroc si importa specialitatile belgiene Leffe si Hoegaarden. {mosloadposition user10}