Cifra de afaceri netă a companiei scade cu 5% într-un an dificil
HEINEKEN România își anunță rezultatele pentru anul 2013:
• Cifra de afaceri netă în valoare de 1.120 milioane RON, în scădere cu 5% comparativ cu 2012.
• Rezultate pozitive pentru mărcile Bucegi și Neumarkt, care au înregistrat creșteri în cota de piață în volum și valoare.
• Portofoliul HEINEKEN România s-a dezvoltat în continuare: compania a lansat berea Bucegi la doză și Ciuc Radler Fără Alcool.
• Compania și-a menținut poziția de lider pe piață, crescându-și ușor cota de piață în valoare.
Onno Rombouts, Managing Director HEINEKEN România: “2013 a fost un an dificil, în care vremea nefavorabilă, nivelul scăzut de încredere al consumatorilor și majorarea accizei au dus la o scădere a pieței de bere în România. În ciuda acestor condiții economice dificile, ne-am menținut poziția de lideri pe piață cu ajutorul portofoliului puternic, a investițiilor în mărci și a inovațiilor. Cota noastră de piață în valoare a crescut, dovedind faptul că strategia noastră pe termen lung continuă să dea rezultate bune.”
Progrese în cadrul Agendei de Sustenabilitate “Brewing a Better Future”:
· HEINEKEN își concentrează acțiunile din Agenda de Sustenabilitate în patru arii cheie, prin care poate influența amprenta companiei asupra mediului: reducerea emisiilor de CO2, protejarea surselor de apă, achiziția de materii prime și promovarea consumului responsabil. Pentru fiecare dintre acestea și-a stabilit ținte ambițioase.
· În 2013, HEINEKEN România a înregistrat progrese în toate ariile Agendei “Brewing a Better Future”. Compania a scăzut consumul specific de energie termică, consumul specific de apă și și-a eficientizat rutele de distribuție, reducând numărul de kilometri/hectolitru cu aproximativ 12%. Mai mult, HEINEKEN România a început un parteneriat de 2 ani cu Green WEEE International pentru reciclarea deșeurilor electronice. Totodată, a continuat dezvoltarea parteneriatului cu ALIAT, prin programul Alcohelp, pentru promovarea consumului responsabil și reducerea efectelor negative ale consumului abuziv de alcool. Alături de Asociația CSR Nest, compania a continuat să sprijine comunitățile locale prin programul HEINEKEN Pentru Comunități.
Planuri pentru 2014:
“În 2014 ne așteptăm, în continuare, la condiții dificile și ne vom ghida după aceeași strategie performantă pentru a susține creșterea sustenabilă a companiei”, spune Onno Rombouts.