Creștere de 116% a vânzărilor din perioada de iarnă comparativ cu cifrele înregistrate în anul precedent
Vânzările din sezonul rece au fost peste așteptări. Cererea a fost mai mare în această perioadă ca urmare a strategiilor abordate de companie, dar și datorită evoluției sectorului.
Producătorul de materiale de construcții Duraziv anunță că valoarea veniturilor înregistrate de companie s-a dublat raportat la rezultatele din iarna anterioară. Unul dintre motive îl constituie o ușoară intensificare a activității din construcții.
Duraziv a înregistrat o creștere a vânzărilor în perioada de iarnă de 116% comparativ cu anul anterior. În perioada decembrie 2010 – februarie 2011 compania a înregistrat venituri cumulate de peste 10 milioane de lei, față de 4,7 milioane lei, încasări raportate în perioada similară a anului precedent. O majorare intensă a vânzărilor a fost înregistrată în primele două luni ale anului 2011. Valoarea veniturilor din acest interval a crescut de 2,5 ori raportat la perioada ianuarie-februarie 2010.
„În ultimul trimestru a putut fi observată o creștere a nivelului de activitate în construcții, ceea ce constituie un semnal pozitiv pentru noi. Luna decembrie a fost, așa cum era de așteptat, una mai slabă, în schimb activitatea din noiembrie precum și cea din februarie a fost peste așteptări”, declară Marga Călin, director de marketing Duraziv. „Atât Eurostat cât și INS au sesizat acest avans al construcțiilor autohtone în ultimele rapoarte emise. Încasările realizate de Duraziv nu fac decât să confirme acest trend de creștere”, adaugă Marga Călin.
Pentru Duraziv anul trecut a reprezentat și o perioadă de consolidare a unor direcții de dezvoltare. „A fost un an în care am construit o echipă puternică formată din cei mai buni profesioniști din domeniu. Am lansat și produse cu niște caracteristici unice în piață, iar acum încep să se vadă rezultatele. Unul dintre produsele noi, adezivul AM 17, este destinat tocmai lucrărilor de construcții realizate în sezonul rece”, declară Marga Călin, director de marketing Duraziv.
Printre oamenii noi aduși în companie se numără și un fost director de cercetare din echipa Henkel, parte a echipei care a creat o parte dintre produsele Ceresit. La acesta se adaugă fosta directoare de cercetare de la Fabryo precum și o echipă de distribuție venită de la Delta Design. Anul trecut Duraziv a lansat și Kauciucul, un liant natural folosit în producția de mortare care a contribuit atât la creșterea durabilității în timp a adezivilor din portofoliu, cât și a lucrabilității acestora, atribute apreciate de aplicatori.
Cele mai mari vânzări ale companiei pe perioada de iarnă au fost înregistrate în luna februarie 2011, când Duraziv a anunțat încasări de 4,4 milioane lei, depășind astfel pragul de un milion de euro. Veniturile raportate pentru luna februarie 2011 se apropie de valoarea celor înregistrate pe parcursul întregii ierni 2009-2010. Comparativ cu încasările din luna februarie 2010 avansul veniturilor din februarie 2011 este de 172%.
Pentru acest an Duraziv își propune o creștere a cifrei de afaceri cu 25% comparativ cu anul trecut. În 2010 compania a raportat o cifră de afaceri de 13,5 milioane de euro, cu 50% mai mare decât în anul anterior.