în urma Studiului Naţional de Audienţă efectuat de către BRAT
Conform Studiului Naţional de Audienţă efectuat de către BRAT în perioada 31 ianuarie 2005 – 22 ianuarie 2006, ghidul ŞAPTE SERI înregistrează cea mai mare audienţă din istoria sa ca publicaţie, având în medie 130.200 de cititori pe ediţie.
Universul studiului efectuat de către BRAT cuprinde populaţia cu vârsta cuprinsă între 14 şi 64 de ani, care locuieşte în oraşe cu mai mult de 50.000 de locuitori, 6.218.00 persoane.
Comparativ cu anul anterior (perioada 25 octombrie 2004 – 16 octombrie 2005), când ŞAPTE SERI a înregistrat o audienţă medie de 125.600 de cititori pe ediţie, în acest an studiile arată o creştere de 3.7 a audienţei celui mai puternic ghid săptămânal de informaţie culturală şi de petrecere a timpului liber.
“Pentru noi, cititorii reprezintă cel mai important analist al calităţii, iar feed-back-ul pozitiv pe care îl primim permanent din partea acestora, ne confirmă faptul că le oferim exact ceea ce aceştia aşteaptă de la noi, şi anume informaţii cât mai complexe. De aceea considerăm că grija permanentă pentru publicul nostru reprezintă condiţia esenţială pentru reuşită.
Dorinţa noastră este ca informaţiile pe care ŞAPTE SERI le oferă să fie prezentate într-o manieră cât mai accesibilă cititorilor noştri. Astfel suntem siguri că venim în întâmpinarea nevoilor publicului cu informaţii imparţiale şi de calitate care acoperă o arie cât mai largă de gusturi şi nevoi”, a declarat Adriana Petrescu, Director Strategie Kopa Publicaţii Grup.
Printre factorii care au contribuit la succesul înregistrat de ŞAPTE SERI în acest an, se numără şi experienţa unui management internaţional de care publicaţia a beneficiat încă de la lansare. ŞAPTE SERI a deschis calea ghidurilor gratuite din România, iar rezultatele BRAT din acest an reprezintă o dovadă în plus a faptului că publicaţia are o continuă evoluţie ascendentă.
Studiile BRAT arată o creştere semnificativă a audienţei ŞAPTE SERI pe segmentul bărbaţi – ponderea acestora reprezentând 44,9%, comparativ cu 2005 când a fost de 43,3% – precum şi o creştere pe segmentul „matur”, care cuprinde cititorii cu vârsta peste 35 de ani, ceea ce are efecte implicite asupra structurii de vârstă – procentul acestora este de 14,8% în 2006, comparativ cu 2005 când a fost de 13,2%.
Cei mai mulţi cititori ŞAPTE SERI se încadrează în rândul absolvenţilor de studii superioare, salariaţi. În continuare, ponderea femeilor este mai ridicată decât cea a bărbaţilor, deşi aceştia din urmă întăresc audienţa ghidului. De asemenea, peste 2/3 din audienţa ŞAPTE SERI provine din rândul cititorilor cu vârsta sub 34 de ani, deşi se remarcă o întărire pe segmentului matur. Se observă o uşoară modificare a ponderii persoanelor cu venit mare şi a celor cu statut social superior, numărul acestora majorându-se.
Prin proiectele în care intenţionează să se implice, ŞAPTE SERI se aşteaptă ca şi pe viitor să continue evoluţia ascendentă de până acum.
Despre ŞAPTE SERI:
ŞAPTE SERI este cel mai puternic ghid săptămânal de informaţie culturală şi petrecere a timpului liber, distribuit gratuit în 120.000 de exemplare în Braşov, Cluj-Napoca, Craiova, Iaşi, Oradea, Piteşti, Satu-Mare, Târgu Mureş, Timişoara şi 60.000 de exemplare în ediţia de Bucureşti.
Cititorul ŞAPTE SERI este activ, călător, cu vârstă cuprinsă între 18 şi 40 de ani, însetat de noutate, artă şi valoare.
Pentru mai multe informaţii, vă rugăm să vizitaţi site-ul www.sapteseri.ro.
{mosloadposition user10}