Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Rezultate record in al doilea trimestru din 2009 pentru LG Electronics

Creştere semnificativă ca urmare a performanţelor obţinute pe segmentul de televizoare LCD şi terminale mobile

LG Electronics, unul dintre liderii globali în domeniul aparaturii electronice şi comunicaţiilor mobile, anunţă rezultatele neauditate pentru cel de-al doilea trimestru din 2009.  

Sumele în woni coreeni  sunt exprimate în USD la rata pentru fiecare trimestru: 1.291 KRW pentru un USD (în trimestrul al doilea 2009), 1.409 KRW pentru un USD (în primul trimestru 2009, raportat la aceeaşi perioada a anului precedent) şi 1.016 KRW pentru un USD (în al doilea trimestru din 2008, raportat la anul precedent).

Vânzări şi profit

În al doilea trimestru din 2009, LG a înregistrat rezultate record în ce priveste vânzările şi profitul operaţional, atât la nivel central, cât şi global. Vânzările globale, inclusiv cele realizate de subsidiarele companiei, au crescut cu 13.8%, ajungând la 11.229 miliarde USD, comparativ cu anul precedent. Profitul operaţional a ajuns la 878 milioane USD, ceea ce a dus marja de profit la 7.8%, o creştere cu 1.1% faţă de anul precedent. Compania mamă a înregistrat vânzări record de 6.566 miliarde USD şi un profit operaţional de 553 milioane USD.

Compania Home Entertainement a înregistrat o creştere a vânzărilor cu 19.3%, la 4.509 miliarde USD, ceea ce a dus la un profit de 174 milioane USD cu o marjă de 5.0%, cu 4.7% mai mare faţă de anul trecut, datorită vânzărilor semnificative înregistrate de televizoarele cu ecran plat, în special de televizoarele LCD, chiar şi în afara sezonului de vârf. Livrările au crescut cu 45% faţă de anul anterior, la 4.28 milioane unităţi. Compania se aşteaptă ca livrările de televizoare cu ecran plat să crească în al treilea trimestru, ca urmare a cererii în continuă creştere pentru modelele premium.

Compania Mobile Communications a raportat vânzări de 3.981 miliarde USD, cu 25.8% faţă de anul anterior, cu un profit operaţional de 422 milioane USD, şi o marjă de 10.6%. Vânzările de terminale mobile au atins 3.778 miliarde USD, cu 29.9% mai mult decât anul anterior, iar profitul operaţional a ajuns la 417 milioane USD, cu o marjă de 11.0%. Livrările de terminale mobile au crescut cu 7.8% faţă de anul precedent şi cu 32% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, la 29.82 milioane unităţi datorită cererii în creştere pentru modelele din segmentul mid-end, cum ar fi Cookie, cu ecran complet tactil, LG-KS360, cu o tastatură QWERTY pentru pasionaţii de SMS, Arena, terminalul multimedia de top cu interfaţă S-Class UI, enV3 cu tastatură QWERTY şi enV Touch cu tastatură QWERTY şi ecran tactil. Lansarea noilor modele de terminale şi creşterea puternică pe segmentul mid şi premium au susţinut creşterea profitabilităţii. Ca urmare a continuării declinului economic la nivel global, LG preconizează o scădere a pieţei la nivel global cu 6%, comparativ cu anul precedent, la 280 milioane unităţi în al treilea trimestru. Compania estimează o creştere susţinută de introducerea unor modele din segmentul premium, cum ar fi cel de-al patrulea terminal din seria Black Label, modelul smartphone GM730 şi terminalul cu tastatură transparentă GD900 Crystal.

Vânzările Companiei Home Appliance au crescut cu 9.8%, la 1.812 miliarde USD comparativ cu anul anterior. Variaţiile cursului de schimb au avut impact asupra vânzărilor, rezultând în scăderi cu 14% calculate la valoarea dolarului, dar în creştere cu 10% calculate la valoarea wonilor coreeni. Scăderea înregistrată pe piaţa bunurilor electrocasnice a încetinit ritmul de creştere a achiziţiei produselor electrocasnice, dar competitivitatea produselor companiei a dus marja de profit operaţional la 7.7%, cu 2.9% mai mult faţă de anul trecut, la 140 milioane USD. În cel de al treilea trimestru, cererea pieţei se va diminua comparativ cu anul anterior, ca urmare a  recesiunii, însă scăderea pieţei se va tempera.

În cazul companiei Air Conditioning, vânzările au crescut cu 1.8% la 1.332 miliarde USD o scădere fată de anul precedent a vânzărilor raportate în USD şi o creştere a vânzărilor raportate în woni coreeni. Marja operaţională a rezultat într-un profit de 136 de milioane USD ca urmare a creşterii înregistrate de modelele premium. În ciuda recesiunii globale, compania estimează o creştere a vânzărilor în cel de al treilea trimestru, în Coreea, Europa, Australia şi alte pieţe din emisfera sudică, prin sisteme comerciale de climatizare cu un consum redus de energie şi modele din segmentul rezidenţial ce dispun de tehnologia inverter.

Compania Business Solutions a înregistrat o scădere a vânzărilor cu 8.7% comparativ cu anul anterior, atingând 787 miliarde USD, cu un profit operaţional de 11 milioane USD. Scăderea cererii la nivel global, ca urmare a recesiunii globale, a dus la o scădere a vânzărilor pe segmentul de monitoare, produse pentru automobile şi sisteme de securitate. Compania se va concentra pe creşterea vânzărilor pe segmentul de monitoare, ca urmare a începerii unui sezon de vârf pentru produsele IT şi pentru automobile, care vor înregistra o creştere în următoarea perioadă în urma revigorării industriei auto.
 
Declaraţie financiară şi venituri şi cheltuieli, altele decât cele operaţionale

Compania a înregistrat un profit recurent de 1.091 milioane USD şi un profit net de 888 miliarde USD, cu o marjă de 13.5%, cu 3.7% mai mult faţă de anul anterior. Cele 222 milioane USD obţinute din rata de schimb valutar şi cele 357 milioane USD provenite din acţiunile companiilor subsidiare şi afiliate la nivel global au dus la creşterea profitului net. LG Display, în care LG Electronics deţine acţiuni în procent de 37.9%, a înregistrat un câştig din investiţii de 87 milioane USD.
 
Estimări şi direcţii strategice pentru al treilea trimestru din 2009

LG Electronics estimează o creştere a vânzărilor cu 10% comparativ cu anul anterior, ca urmare a cerereii în creştere pentru televizoarele LCD şi pentru terminalele mobile, la acelaşi nivel de profitabilitate ca anul precedent.

Bucuresti, 22.07.2009

{mosloadposition user10}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.