Effie 2006 a decis: Leo Burnett este agentia cu cea mai buna strategie din Romania
Agentia Leo Burnett a obtinut in cadrul celei de-a treia editii Effie Awards organizata in Romania marele trofeu Grand Effie pentru campania Bergenbier „Prietenii stiu de ce”, client Interbrew Romania.
Agentia si-a dovedit eficienta chiar si in participarea propriu-zisa la festival, obtinand cele mai multe nominalizari, cele mai multe premii si cele mai multe Gold Effies. Sapte premii dintr-un total de opt campanii submise la cea de-a doua editie EFFIE Awards.
Leo Burnett a dominat categoriile „Bauturi alcoolice”, „Bauturi nealcoolice”, „Retail” si „Promotii” castigand trofee Gold Effie cu Bergenbier, Prigat si Altex.
Patru trofee Gold EFFIE au fost obtinute de Leo Burnett la urmatoarele categorii: „Bauturi alcoolice” pentru campania Bergenbier „Prietenii stiu de ce”, client Interbrew; la categoria „Bauturi nealcoolice” pentru campania Prigat „Energie naturala”, client Quadrant Amroq Beverages; la categoria „Retail” pentru campania „Accesibilitate”, client Altex si la categoria „Promotii- produse de larg consum” pentru campania Bergenbier „Barbecue grills”, client Interbrew.
Doua distinctii Bronze EFFIE au fost obtinute la categoria „ Produse nealimentare” pentru campania Wash&Go „Sunlight”, client Procter&Gamble Romania si la categoria „Bauturi nealcoolice” pentru campania Prigat „Pulpa”, client Quadrant Amroq Beverages.
„ Dupa ce anul trecut am luat cele mai multe premii, anul acesta dominam practic toate topurile acestui festival: cele mai multe nominalizari, cele mai multe premii, cele mai multe premii de aur si nu in ultimul rand marele premiu. Aceasta victorie nu a facut decat sa confirme pozitia incontestabila de lider pe care o avem. Cu aceasta reusita am demonstrat: ca o viziune 360 de grade creste eficienta unei campanii; ca lucrarile creative sunt mai eficiente, pentru ca exact aceleasi campanii care au luat premii de creativitate, au obtinut si premiile de eficienta; ca Leo pozitioneaza si construieste marci si nu in ultimul rand ca un departament puternic de strategie contribuie decisiv la acest proces.”afirma Răzvan Mătăşel, Research & Strategic Planning Director la Leo Burnett.
Leo Burnett Romania se poziţionează ca agenţia cu cele mai bune servicii de strategie şi creaţie din România. Deţinătoare a titlului de Agenţie a Anului în Romania, în ultimii trei ani şi de Agenţie a Anului în Europa Centrală şi de Est in 2005, Leo Burnett este şi prima agenţie românească finalistă la festivalul de la Cannes.
{mosloadposition user10}