Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Rezultate excelente la testele Euro NCAP in 2010 pentru modelele BMW

BMW

Modelele BMW s-au remarcat printre cele mai sigure la testele Euro NCAP în 2010, în contextul în care standardele de testare au devenit mai exigente în acest an. Ambele modele ale mărcii care au fost testate anul trecut se plasează între primele 10 cele mai sigure modele ale anului, dintre acestea BMW Seria 5 a fost desemnat cea mai sigură limuzină din clasa mare.

Începând cu 2010, Euro NCAP a propus un standard nou de testare. Alături de extinderea testelor propriu-zise de impact, a fost adăugată şi o nouă secţiune de evaluare, „Siguranţa activă”. În total numai 65% din automobilele testate au obţinut 5 stele anul trecut, comparativ cu 90% în 2009, indicând faptul că procedura de testare a devenit mult mai exigentă.

În acest context, BMW Seria 5 a fost desemnat cea mai sigură limuzină din clasa mare. În acelaşi timp, noul model stabileşte cel mai bun rezultat înregistrat până acum în ceea ce priveşte protecţia pietonilor şi este primul (şi singurul) automobil care obţine o notă de 100% într-o categorie pentru sistemele de siguranţă activă. La celelalte categorii de test noul model a primit 95% pentru protecţia pasagerilor, 83% pentru protecţia copiilor, 78% pentru protecţia pietonilor.

De altfel, BMW Seria 5 a realizat încă o premieră mondială – a fost primul model pentru care s-a realizat un crash test cu intervenţia automată a frânelor într-un experiment realizat de Organizaţia Germană de Supraveghere a Automobilelor (DEKRA). Este vorba de un sistem, disponibil opţional pe BMW Seria 7 şi BMW Seria 5 împreună cu Adaptive Cruise Control, care detectează pericolul unui accident frontal, pregăteşte frânele şi activează o avertizare vizuală. Suplimentar, în cazul unui accident iminent, se realizează o deceleraţie moderată timp de 1,2 secunde, pentru a minimiza energia de impact. Rezultatele au relevat eficienţa acestui echipament – accelerat la 64 km/h, asemeni testelor de impact Euro NCAP, automobilul a fost frânat la o viteză de 40 km/h, ceea ce înseamnă o reducere cu 41% a energiei de impact.

Al doilea model BMW testat în 2010 a fost BMW X1, de asemenea menţionat de Euro NCAP printre cele mai sigure 10 maşini ale anului. Remarcabil este că, pe lângă o protecţie foarte bună a pasagerilor, noul model a obţinut şi un scor foarte bun în ceea ce priveşte protecţia pietonilor. Raportul de testare face o referire specială la calitatea materialelor de la capota compartimentului motor, care reduc semnificativ riscul accidentărilor la cap, în special în cazul copiilor. Rezultatele obţinute au fost de 87% pentru protecţia pasagerilor, 86% pentru protecţia copiilor, 64% pentru protecţia pasagerilor şi 71% pentru sistemele de siguranţa activă.

Bucuresti, 31.01.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.