Grupul de companii HELLO isi creste semnificativ impactul pe piata de comunicare food&beverages
Dupa un an de la lansarea brandului Foodwise, datorita specializarii serviciilor sale in acest domeniu, grupul de comunicare HELLO isi creste semnificativ prezenta pe piata de food&beverages.
Proiecte relevante desfasurate pe parcursul ultimelor 12 luni poarta semnatura Foodwise, ca partener creativ si de implementare, in timp ce volumul afacerilor grupului si-a dublat valoarea, ajungand la 2 milioane de euro.
In perioada mentionata, grupul de comunicare HELLO a dezvoltat proiecte signature de anvergura pentru branduri leaderi si challengeri din categoriile: bere, bauturi spirtoase, cafea, dulciuri, produse culinare, lactate, produse congelate, suplimente alimentare etc.
Cel mai recent client din portofoliu este producatorul si distribuitorul Halewood Wines & Spirits, cu brandul “Floare de luna” – vinul oficial al Gourmet Festival editia 2016 – pentru care agentia dezvolta proiecte de continut.
“Ne bucuram sa putem anunta, sarbatorind primul an de viata Foodwise, ca specializarea pe zona de Food Intelligence a consolidat expertiza grupului, a avut impact direct asupra consistentei proiectelor lansate pe piata si s-a reflectat, de asemenea, in rezultatele noastre de business. Raspunsurile primite din partea pietei valideaza nevoia brandurilor de a avea parteneri de business specializati, care cunosc si se conecteaza in profunzime cu nevoile consumatorilor”, spune Marilena Istratescu, fondator si CEO-ul grupului Hello.
FoodwiseMarketing este singura agentie specializata in marketing strategic si furnizare de continut creativ pentru industria de food&beverages din Romania, resursele creative dezvoltate fiind dublate de capacitatea crescuta de management si forta de executie a proiectelor, de care dispune intregul grup de comunicare HELLO.
“Suntem, astazi, un hub de creativitate si content, potentat de calitatea executiilor si forta de implementare – doua atribute pe care am construit expertiza noastra in Food Intelligence. Drumul pe care l-am parcurs inseamna competente specifice – de la strategie si creatie, pana la implementare – si parteneriate valoroase cu organizatii si lideri de opinie din domeniu: cercetatori din industria alimentara, fotografi si arhitecti specializati in HORECA, chefi si bloggeri de food”, spune Andreea Celescu, Managing Partner HELLO, referindu-se la primul an Foodwise.
Pe langa rezultatele financiare in crestere, extinderea expertizei grupului Hello in industria food&beverages a insemnat, de asemenea, si o schimbare a modelului de afacere in ceea ce priveste zona de new business, respectiv o noua abordare asumata din perspectiva resurselor umane si creative ale grupului.
“Dupa un an de consolidare, echipele noastre sunt stabile, structurate pe competente si lucreaza mult mai focusat pe a evidentia etica fiecarui brand- un cuvant care incepe sa aiba relevanta tot mai mare pentru consumatorii din Romania. Clientii incep sa vina catre noi datorita acestei abordari”, mentioneaza Cristina Diaconescu-Pirlitu, Creative Partner Foodwise.
Ca perspective de dezvoltare, urmatorii 2 ani vor insemna, pentru grupul HELLO, capitalizarea investitiilor realizate, managementul talentelor si extinderea continua a competentelor de consultanta. “Obiectivul nostru este ca brandul Foodwise sa devina partener de know-how pentru afaceri cu istoric de piata si, in egala masura, pentru start-up-uri dezvoltate in retail si HORECA. Faptul ca putem pune amprenta experientei noastre pe proiecte ale industriei de food&beverages este o premisa solida pentru crestere in anii care urmeaza»”, spune Marilena Istratescu, CEO-ul grupului.
Despre Foodwise Marketing si grupul de companii HELLO
Foodwise Marketing este brandul grupului Hello, fondat in 2010, in mijlocul crizei economice, de catre 3 antreprenoare: Marilena Istratescu, Cristina Diaconescu-Pirlitu si Andreea Celescu.
Grupul are capital 100% romanesc si cuprinde companiile Hello Communication si Hello Consumer Interaction – cu specializari complementare.
In 2014, grupul incheia anul cu 1 milion de euro cifra de afaceri, pentru ca in 2015, dupa lansarea brandului Foodwise, rezultatele financiare sa permita dublarea cifrei de afaceri, pozitionand grupul ca furnizor de resurse pentru industria food&beverages si singura agentie specializata pe aceasta piata in Romania.