Cea de-a doisprezecea ediție a Black Friday, care a avut loc anul acesta, s-a încheiat cu o creștere a vânzărilor cu peste 30% față de anul trecut pentru Kärcher România. Peste 2000 de produse, printre care mopuri electrice, aspiratoare verticale și aparate de curățat cu abur au fost vândute în perioada campaniei (10-21 noiembrie) doar în magazinul online.
Cei care au făcut cumpărături online sau din magazinele Kärcher Center, s-au bucurat anul acesta de reduceri de până la 50% și de transport gratuit la toată gama de aspiratoare și aparate de curățat cu aburi. Mai mult, aceștia au beneficiat de prelungirea perioadei de retur cu 30 de zile pe durata campaniei.
Cele mai multe vânzări au avut loc în primele două zile și în ultima zi a campaniei, când au fost plasate 47% din totalul comenzilor în magazinul online.
Coșul mediu de cumpărături a atins anul acesta suma de 759.57 lei, în creștere cu 17% față de anul trecut. Plata cu cardul a fost preferată de 40% dintre cumpărători, iar 10% dintre aceștia au preferat să își achiziționeze produsele în rate.
București, Cluj, Brașov și Timișoara au fost orașele care au condus anul acesta cumpărăturile de Black Friday la Kärcher România. Astfel că, numărul vizitelor pe site-ul www.karcher.ro a crescut anul acesta la peste 100.000, cu 39% mai mult decât anul trecut și cu 600% mai mult față de o zi obișnuită.
Dar cumpărăturile nu au avut loc doar pe site, ci și în rețeaua de 11 magazine Kärcher Center din toată țara, unde campania de Black Friday a performat anul acesta cu 20% mai mult decât în 2021.
Topul produselor căutate și vândute
„Comportamentul consumatorilor s-a schimbat major în ultimii ani. Atât pandemia, cât și faptul că din ce în ce mai multe persoane au continuat să lucreze de acasă, au avut un impact puternic asupra deciziilor de cumpărare. Astfel că, oamenii au început să acorde o atenție deosebită spațiului de acasă, în special curățeniei și igienei. Drept urmare, cele mai căutate produse au fost cele care beneficiază de tehnologie inovatoare, ce îi ajută pe consumatori să desfășoare activitățile de curățenie cât mai rapid și mai eficient. Black Friday este evenimentul care an de an ne dă ocazia să venim în întâmpinarea clienților noștri, cu produse inovatoare și accesibile”, spune Mihaela Dărângă, reprezentant Kärcher.
Cele mai vizitate categorii de pe site-ul www.karcher.ro au fost: mopuri electrice, aspiratoare verticale, aparate de curățat cu aburi și aparate de curățat geamuri.
Aspiratorul de geamuri WW2 rămâne cel mai căutat produs de Black Friday, fiind urmat îndeaproape de aspiratorul cu spalare SE 6100, aspiratorul vertical VC 7, mopul electric FC 7 și aparatul de curățat cu aburi SC 3 Easy Fix. În total, peste 2000 de produse au fost vândute în cadrul campaniei de Black Friday din acest an.
Cei interesați pot urmări în continuare produsele preferate atât pe site, cât și în rețeaua de magazine Kärcher Center din România.