Rewe România a ales agenția de publicitate online Digital Star, parte a grupului Leo Burnett, să gestioneze relațiile de comunicare online și social media în cadrul campaniei „Ice Age 4”, în contextul lansării filmului ICE AGE 4 în cinematografele din România. Selecția agenției a fost făcută în urma unei licitații la care au participat trei alte agenții de profil din piață.
Digital Star a realizat implementarea în mediul digital a campaniei „Ige Age 4”, derulată chiar zilele acestea în magazinele Penny Market și Penny Market XXL.
„Vara aceasta se anunță plină de momente de bucurie pentru echipa noastră. Este un alt pitch câștigat de Digital Star și o nouă oportunitate de a ne dovedi experiența în mediul digital. Alegerea făcută de Rewe România ne bucură și ne confirmă valoarea pe care piața o acordă comunicării în mediul online și acțiunilor de marketing pe platformele de socializare. Sunt convins că vom face o echipă excelentă.” a declarat Laurențiu Dumitrescu, Managing Partner Digital Star.
„Suntem extrem de încântați de această campanie. Prezența în mediul online și serviciile interactive sunt esențiale pentru dezvoltarea relației cu consumatorii noștri, motiv pentru care ne-am îndreptat alegerea către Digital Star. În urma pitch-ului, agenția Digital Star s-a dovedit a înțelege perfect așteptările noastre legate de campanie.”, a adăugat Ioana Mărginean, Director Marketing Rewe România.
Pe durata a aproximativ două luni, cumpărătorii vor avea posibilitatea de a achiziționa exclusiv în magazinele Penny Market și Penny Market XXL un album unde pot colecționa cartonașe lenticulare cu personajele din filmul de desene animate Ace Age 4, oferite gratuit clienților la achiziționarea anumitor produse sau în cazul achiziționării în valoare de o anumită sumă.
Digital Star este parte din grupul Leo Burnett. Din 1994 și până în prezent, grupul și-a extins aria de expertiză prin companii specializate în creație, media, relații publice și comunicare digitală, fiind cel mai dinamic și mai premiat grup de comunicare din România – cu un palmares de aproximativ 300 de premii și un număr impresionant de nominalizări la cele mai prestigioase festivaluri de profil. Portofoliul de clienți al celor 8 companii însumează peste 100 de clienți locali și internaționali pentru care creează povești de succes.