Compania Comunicacion Visual Dinamica s-a lansat pe piaţa din România, pe 29 februarie, în cadrul primei ediţii a Congresului Comunicatorilor, la Bucureşti, un maraton de o zi, în sine o premieră, pentru industria de comunicare şi publicitate de la noi.
Conform unei cercetării realizate de Centrul de Cercetare si Consultanţă în Domeniul Culturii, în 2012 industriile creative au ajuns să aibă o contribuţie ridicată în economia României, mai mare sau comparabilă cu turismul, restaurantele, transporturile sau construcţiile.
Unul dintre domeniile aflate în pole position şi care dau tonul poziţionării României în avangarda aşa–numitului nou capitalism, cel creativ, este industria advertisingului şi chiar în acest domeniu a avut loc premiera: un sistem tehnologic inovativ de prezentare şi de atragere a atenţiei publicitarilor şi beneficiarilor finali, aparţinând companiei Comunicacion Visual Dinamica.
Unităţile mobile, care se pretează la o multitudine de customizări, în funcţie de storyboard-ul clientului, reprezintă, în fapt, o suită tehnică diversă, care include hidraulică şi robotică, tehnicitate, dar şi ingeniozitate în folosirea ergonomică a platformei autotrenurilor-suport, toate acestea agregând un adevărat ecosistem de prezentare, în regim de roadshow, a unui produs / serviciu.
COMUNICACION VISUAL DINAMICA este o societate mixtă, româno-spaniolă, care promoveaza o nouă formă de publicitate, diferită de publicitatea convenţională şi care beneficiază de resursele de know-how, tehnice şi umane ale unei societăţi din Spania, cu peste 15 ani de experienţă în campanii de promovare, cu o varietate mare de proiecte susţinute, ce au fost implementate pentru sectorul public şi privat şi care au plasat compania în top-ul companiilor europene experte în campanii de comunicare. Pentru mai multe informaţii despre serviciile oferite, accesaţi www.cvdinamic.com.