- Revolut Pay este o nouă funcționalitate care îi ajută pe clienți să plătească online cu un click
- Cu Revolut Pay, clienții pot beneficia de măsuri suplimentare de securitate a plăților online și vor putea accesa oferte de cashback din partea comercianților
- Revolut Pay completează ecosistemul de plăți online conceput de divizia de business pentru clienții B2B, Revolut Business, care a înregistrat tranzacții de peste 100 miliarde de lire sterline în cei cinci ani de la lansarea sa
Revolut, aplicația financiară cu peste 20 de milioane de clienți persoane fizice la nivel global, a introdus pe piață Revolut Pay – o soluție online pentru checkout la efectuarea de cumpărături online, care le va permite comercianților din Marea Britanie și Spațiul Economic European (SEE) să înglobeze în propriile platforme această metodă de plată.
Revolut Pay vine cu o serie de elemente inovatoare la nivelul securității plăților online, acestea fiind validate prin instrumente precum identificarea facială sau amprenta digitală, fără a se comunica numărul contului personal. Cu aceste elemente de securitate înglobate, Revolut Pay va preveni fraudele și îi va ajuta pe clienți să își protejeze fondurile atunci când fac cumpărături online.
Funcționalitatea este disponibilă atât pentru checkout-ul pe site-urile accesate de pe desktop, cât și de pe mobil. Clienții Revolut pot folosi Revolut Pay pentru a achita cu cardurile salvate sau pentru a plăti direct din cont, în timp ce ceilalți consumatori pot plăti prin intermediul aceleiași soluții, dacă folosesc orice card Visa sau Mastercard salvat în Revolut Pay.
Revolut Pay rezolvă, astfel, una dintre problemele comercianților, dar și ale clienților – circa 80% din achizițiile online nu se finalizează, deoarece checkout-ul este prea complex și coșurile cu produse selectate pentru achiziție sunt abandonate1.
Cumpărătorii se plâng de etapele complicate și care generează confuzii, atunci când se face verificarea datelor în vederea efectuării plății produselor selectate, și de lista restrânsă a metodelor de plată afișate de comercianți. Acestea sunt principalele motive pentru care mulți consumatori părăsesc site-urile comerciale, fără a mai cumpăra ceva.
Comercianții care vor implementa Revolut Pay vor putea încasa banii, în schimbul unor taxe rezonabile, în mai mult de 20 de monede. Alături de terminalul de plăți Revolut Reader, lansat în iulie pe piețele din Marea Britanie și Irlanda, Revolut Pay reprezintă un nou pas din proiectul Revolut de a face plățile cât mai ușor de realizat, atât pentru cumpărători, cât și pentru comercianți.
De la lansarea liniei sale de servicii pentru clienții business, Revolut Business, în 2017, super-aplicația britanică a dezvoltat peste 20 de produse care au ca principal scop optimizarea ratei de conversie și managementul financiar eficient. Revolut Pay este deja utilizat de o serie de comercianți renumiți precum Shopify, Prestashop, WH Smith și Funky Pigeon, urmând să devină accesibilă pentru tot mai multe platforme de e-commerce în perioada următoare, inclusiv pentru companii de bilete de avion, precum FlyGo.
Cu această funcționalitate dezvoltată integral de Revolut, fintech-ul britanic face un pas înainte în dezvoltarea unui ecosistem de plăți care își propune să simplifice activitățile comerciale și achizițiile pentru milioane de clienți persoane fizice sau pentru comercianți. De asemenea, un alt țel al companiei este ca soluțiile propuse clienților Revolut Business să fie unele dintre cele mai accesibile ca preț de pe piață.
“Prin rapiditatea proceselor, gradul ridicat de securitate și modul simplu de implementare, la un preț foarte avantajos, Revolut Pay le conferă comercianților un avantaj competitiv important, într-o industrie cu o creștere accelerată, cum este e-commerce-ul. Pentru Revolut, principala preocupare este cum să ofere soluții cât mai rapide, mai ușor de folosit și mai ieftine comercianților de diverse dimensiuni, accesibile de oriunde de pe glob, iar pentru cumpărători să facă totul mai simplu și mai sigur, atunci când achită. De aceea am lansat pe piață Revolut Pay”, a declarat Nik Storonsky, co-fondator și Chief Executive Officer (CEO) Revolut.
Principalele caracteristici ale Revolut Pay:
- O metodă de plată rapidă și simplificată
- Elemente inovatoare de securitate, integrând autentificarea cu doi factori, de fiecare dată când este nevoie
- Comisioane avantajoase pentru tranzacții, costuri transparente, fără taxe lunare
- Cu Revolut Pay, fondurile sunt virate în contul comerciantului în maximum 24 de ore, fără costuri suplimentare (de obicei, durata de efectuare a transferului sumelor încasate către contul comerciantului durează până la o săptămână, iar plata rapidă este comisionată sau taxată)
- IMM-urile pot adăuga Revolut Pay pe paginile site-urilor comerciale sau pe versiunile mobile ale acestora, iar secțiunea de check-out va fi disponibilă imediat, grație plug-in-urilor ușor de instalat
- Pentru companii mai mari sau start-up-uri, Revolut Pay vine cu un set de plug-in-uri API ușor de integrat și cu kit-uri pentru dezvoltare de software (SDK – Software Development Kits) care le permit firmelor să aibă metodele de plată funcționale pe site în doar câteva zile
- Comercianții pot adăuga opțiunea de cashback pentru clienții care cumpără de pe site-urile lor
Revolut Business este o super-aplicație financiară pentru firme mici, mijlocii și mari, care ajută companiile să accepte și facă plați, să își gestioneze fondurile și să pună banii necesari la dispoziția propriilor echipe. Misiunea Revolut BUsiness este aceea de a ajuta companiile să facă afaceri la nivel global, de oriunde, din prima zi de existență. Lansată în 2017, această divizie de business are sute de mii de clienți în lume care se bazează pe serviciile Revolut Business pentru a crește și a înregistrat tranzacții în valoare de peste 100 miliarde de lire sterline în toată această perioadă.