După un experiment de 6 luni, cele doua reviste de tip celebrity gossip Spy is Ciao! introduc o variantă îmbunătățită din punct de vedere grafic și tehnic a sistemului de plată pentru conținutul afișat pe cele două site-uri.
RevistaCiao.ro și Spy.ro au fost redesenate și concepute tehnic de PUBLYO și vor fi reprezentate în piața de advertising online de Q2M.
“Implementarea sistemului de plată pentru conținutul online al revistelor Ciao! și Spy vine ca o adaptare firească la un nou canal de distribuție. Feedback-ul primit în cele 6 luni ne-a arătat că oamenii sunt dispuși să plătească, atât la chioșc, cât și pe Internet, în schimbul informațiilor care îi interesează’’, a declarat Lucian Romașcanu, general manager Cancan Media [publisherul Ciao! și Spy].
“Cancan Media dă dovadă de curaj adoptând acest sistem, dar cred că specificul conținutului de divertisment produs de această companie și, mai ales, caracterul exclusiv al acestuia poate duce la un model interesant de monetizare pe care publisherii tradiționali care au activități crescânde în online trebuie să îl experimenteze. Contentul exclusiv și de calitate poate avea șansa să îi facă pe oameni să plătească și online”, a spus Dragoș Stanca, managing partner Q2M și co-founder PUBLYO.
Cei care doresc să afle ultimele noutăți și curiozități din viața vedetelor au posibilitatea de a alege, deocamdată, între două pachete de 6, respectiv 12 numere electronice, atât pe RevistaCiao.ro, cât și pe Spy.ro. Plata se poate realiza prin SMS sau cu ajutorul cardului bancar.
Revista Ciao! este cea mai vândută revistă de celebrity gossip din România, conform BRAT, și tratează subiecte din viața vedetelor românești, dar și de lifestyle sau modă. Spy prezintă dezvăluiri și informații senzaționale despre celebrităților autohtone.
Publyo este o companie de consultantă si strategie dedicată exclusiv producătorilor de conținut digital și se adresează atât pieței din România, cât și celei globale, având birouri în București, Chicago, Erevan și Munchen.