O nouă platformă digitală, care pe lângă text şi imagini permite inserarea de animaţii, sunete, filme şi de multe alte elemente caracteristice lumii virtuale, şi compilarea lor într-o publicaţie online care atrage nu doar prin informaţiile oferite ci şi prin modul în care acestea sunt prezentate.
Volkswagen a lansat un nou tip de publicaţie găzduită de o platformă digitală, care oferă o experienţă senzorială unică datorită posibilităţilor extinse de inserare a filmelor, sunetelor, animaţiilor şi a altor elemente caracteristice internetului. Astfel, experimentarea lumii Volkswagen se face de acum la un cu totul alt nivel. Cei interesaţi de automobilele şi serviciile oferite de cunoscuta marcă germană vor descoperi „la un singur click distanţă” un instrument capabil să le ofere o cantitate mult mai mare de informaţii ambalate într-un pachet al cărui design a devenit mai atractiv şi mai captivant.
Volkswagen a preţuit dintotdeauna tot ceea ce ţine de tradiţie şi experienţă, dovada cea mai grăitoare fiind faptul că automobilele ce poartă această siglă au reuşit să câştige încrederea tuturor celor care le-au utilizat. In cei peste 70 de ani de existenţă, Volkswagen a preţuit în egală măsură tot ceea ce este nou şi avangardist, si a pus la dispoziţia tuturor produse care să ofere posibilitatea de a utiliza cele mai noi realizări ale ştiinţei.
Acesta a fost unul dintre motivele pentru care, astăzi, cunoscuta şi îndrăgita revistă Spirit Volkswagen a făcut pasul de la print către lumea online, a celor care utilizează un computer pentru a afla cele mai noi informaţii despre marca lor favorită, Volkswagen. Şi pentru că numărul “internauţilor” este din ce în ce mai mare în fiecare zi, Spirit Volkswagen vine să-i întâmpine cu un conţinut la fel de bogat, care nu rupe în nici un fel cu tradiţia de peste patru ani a revistei, adăugând însă şi o serie de elemente noi şi interesante. Iar aici ne referim la o nouă platformă digitală, care pe lângă text şi imagini permite inserarea de animaţii, sunete, filme şi de multe alte elemente caracteristice lumii virtuale, şi compilarea lor într-o publicaţie online care atrage nu doar prin informaţiile oferite ci şi prin modul în care acestea sunt prezentate.
"Acest număr online reprezintă din punctul meu de vedere un început frumos pentru un proiect la care se lucrează de câteva luni. Încă din faza de proiectare ne-am dat seama că trecerea la online ne va deschide, atât nouă cât şi celor interesaţi să citească despre marca Volkswagen noi orizonturi, care nu au nici un fel de limitări tocmai pentru că ne regăsim într-un tărâm construit pe baza imaginaţiei şi inspiraţiei." – Andrei Craciun, Director Editorial si de Creatie al revistei.
"Încă din 2005, revista Spirit Volkswagen reprezintă unul dintre polii de informare a publicului cu privire la tot ceea ce se întâmplă cu marca. Odată cu trecerea la versiunea online, vrem să aducem celor pasionaţi de marca noastră un instrument care, pe lângă rolul informativ, să fie şi un bun prilej de relaxare sau, de ce nu chiar distracţie, pentru că acest format ne-a permis integrarea unor pagini interactive, dedicate deopotrivă adulţilor şi copiilor. Este, sperăm noi, încă un pas pe care l-am făcut pentru a fi mai aproape de voi, clienţii şi prietenii Volkswagen." – Sabina Boerescu, Handelsmarketing Volkswagen
"Noul Spirit Volkswagen îmbină foarte bine presa tradiţională cu avantajele inovatoare ale ultimei generaţii de platforme digitale. Acum, cuvintele şi imaginile statice sunt completate de o serie de sunete, imagini şi elemente interactive, care vă vor ajuta să pătrundeţi într-un alt nivel al acestei lumi, un nivel în care cu toţii suntem uniţi de pasiunea pentru sigla Volkswagen." – Matei Albulescu, Brand Manager Volkswagen.
{mosloadposition user10}