Sanoma Hearst Romania anunta lansarea pe piata a revistei pentru barbati Esquire pe data de 1 septembrie 2007.
ESQUIRE este o revistă de identitate masculină care se adresează bărbaţilor inteligenţi, sofisticaţi şi cu simţul umorului; va fi o „lectură obligatorie” pentru cei ce se simt şi se doresc moderni, autentici, independenţi, conştienţi de propria valoare. ESQUIRE are un profil editorial inovator: articole cu spirit şi forţă, ieşite din tipare, interviuri şi reportaje neconvenţionale, plus o doză tonică de umor de cea mai bună calitate. Este cea mai bună cale de a explora pasiunile, interesele, nevoile şi dorinţele bărbatului modern, pe care îşi propune să-l uimească cu fiecare număr.
Ediţia românească este a 17-a ediţie internaţională ESQUIRE si va avea o frecventa lunara. Fondată în Statele Unite de celebrul trust Hearst Corporation, în 1933, revista a debutat ca o publicaţie elitistă de modă şi literatură, promovând scriitori importanţi precum Ernest Hemingway şi F. Scott Fitzgerald.
„ESQUIRE e o revistă pentru domnii adevăraţi din România. Neconvenţională. Cu un stil unic. Irepetabilă. Fascinantă. De fiecare dată altfel. Cred că cel mai bun termen pentru a o descrie ar fi… haute couture jurnalistic.” Radu Coman, redactor-şef ESQUIRE Romania.
„Este al 11-lea titlu al companiei, iar lansarea este in linie cu strategia de dezvoltare a Sanoma Hearst Romania. Esquire vine in intampinarea barbatilor inteligenti si sofisticati, dar si a clientilor de publicitate care vor sa comunice catre acestia.” Theodor Manolache, publisher.
Campania de lansare cuprinde print, OOH, indoor (business centers si aeroport), radio, cinema, new media si direct mailing.
ESQUIRE este cea de-a treia publicaţie editată sub licenţă Hearst INC. de trustul Sanoma Hearst Romania, din portofoliul căruia mai fac parte: Cosmopolitan, Harper’s Bazaar, National Geographic, FHM, Beau Monde, Mami, Casa şi Grădina, Femeia., Femeia de azi, Story.
{mosloadposition user10}