La doi ani de aparitie si aniversarea a 100 de numere, revista de business MONEY EXPRESS propune un grupaj special despre leadershipul de criza in economia romaneasca.
"Una dintre greselile pe care le faceam mai demult", marturisea Yorgos Ioannidis, CEO al Romtelecom, la conferinta LIDERO din noiembrie 2008 "era ca nu reuseam sa inteleg sentimentele sefilor mei". Intr-adevar, ce gandesc, ce simt si cum le-a schimbat criza viata liderilor din businessul romanesc? – acei oameni, putini la numar, care acum concediaza (47.000 de romani si-au pierdut jobul in primele 100 de zile din 2009, spun statisticile), taie costuri si inchid magazine, fabrici, linii intregi de business.
Criza era, in urma cu exact un an – cand MONEY EXPRESS publica "LIDERO", prima carte despre leadershipul romanesc in business – doar un capitol dintre cele treisprezece ale volumului. Multi dintre cei 25 de oameni de afaceri intervievati se refereau, in acel moment, la crizele de crestere ale propriilor afaceri.
Anul acesta, la prima intalnire a clubului LIDERO, tema centrala a fost leadershipul de criza. O criza care a schimbat in timp record viata, comportamentul si gandurile celor 12 oameni de afaceri care au acceptat sa vorbeasca, la persoana intai, despre ce li s-a intamplat in primele 100 de zile din 2009.
Pe langa asta, MONEY EXPRESS prezinta in numarul aniversar din 12 mai cele sapte lectii de criza formulate de Bill George, profesor la Harvard Business School, comentate la prima intalnire a clubului LIDERO, care a avut loc saptamana trecuta.
"Cititi ce spun cei 12 oameni de afaceri cu care MONEY EXPRESS a discutat si veti privi cu totul altfel criza", spune Mona Dirtu, redactor sef al revistei. "E o perspectiva noua. E vorba in primul rand despre oameni si abia dupa aceea despre businessurile lor. Stiati, de pilda, ca vicepresedintele Rompetrol si-a amanat cu cel putin doi ani anul sabatic? Sau ca proprietarul Diverta a inceput, pentru prima data sa se gandeasca la pensie?".
Lansata in aprilie 2007, revista MONEY EXPRESS s-a impus rapid ca un saptamanal de business apreciat si respectat, fiind astazi revista de business cu cei mai educati cititori, conform SNA (livrarea ianuarie 2008 – ianuarie 2009).
De-a lungul timpului MONEY EXPRESS a intervievat sute de antreprenori si manageri romani si straini, conturand unul dintre cele mai complete tablouri despre mecanismele si deciziile care pun in functiune mediul autohton de business.
Dupa doar un an de la aparitie, revista de business lanseaza LIDERO, proiect editorial distinct si singular in media de afaceri, prin care si-a propus sa aduca in prim-plan, in anii care urmeaza, leadershipul romanesc in afaceri. Ca o continuare a acestui demers, pe 5 mai, MONEY EXPRESS a inaugurat CLUBUL LIDERO, un club de leadership ce reuneste elita executivilor si antreprenorilor din Romania.
{mosloadposition user10}