Incepand cu luna martie a anului in curs, revista Biz a incheiat un contract cu regia de vanzari DBV Media House pentru vanzarea in regim exclusiv a spatiilor sale publicitare. Colaborarea dintre cele doua companii vizeaza largirea portofoliului de clienti ai publicatiei, deciziile din punct de vedere editorial apartinand publisher-ului.
In 2010 Biz implineste zece ani de existenta pe piata publicatiilor de business din Romania, ocazie cu care aniverseaza numeroase premiere marcate de-a lungul acestor ani: prima publicatie care a scris in Romania despre Internet ca afacere a viitorului, introducerea in vocabularul de marketing a termenului de brand, lansarea de concepte si formate editoriale cum sunt cele de coverstory, feature si top.
Despre Biz
Biz este o publicatie de afaceri bilunara, care are ca principal public-tinta manageri cu varste de 25-45 de ani. Revista propune analize sectoriale, interviuri cu lideri de opinie, materiale in exclusivitate si numere speciale dedicate unor evenimente ale momentului. Articolele arata nu doar amploarea unei afaceri ci analizeaza in profunzime, prezentand in mod captivant noi lideri si noi idei, pentru a le permite cititorilor sa surprinda esenta. Tirajul revistei este de 10.000 de exemplare pe numar si se distribuie in zonele urbane din toata tara.
Despre DBV Media House
Infiintata in noiembrie 2002, DBV Media House reprezinta una dintre cele mai bune variante de externalizare pentru vanzare a spatiului de publicitate, fiind axata in mod special pe televiziune si print. Timp de aproape 8 ani, regia a reprezentat statii de televiziune precum MTV, Realitatea TV, Romantica, The Money Channel, OTV, 1 Music Channel dar si produse de print cum ar fi revistele Tango, La Cucina, Tabu, etc. Regia DBV Media House a achizitionat revista Tabu la sfarsitul anului 2009. Echipa de vanzari este una dintre cele mai cunoscute si bine pregatite din piata de publicitate.
{mosloadposition user10}