Revista Biz demareaza o campanie nationala de sustinere a printului prin promovarea ideii de abonare la publicatiile de presa favorite. Campania se va desfasura pe mai multe medii, inclusiv print, radio si online.
Desfasurata sub sloganul “Sustine printul! Fa-ti abonament la publicatia favorita”, initiativa isi doreste sa scoata in evidenta caracteristicile unice ale publicatiilor din print, sa repuna in discutie perceptiile gresite despre relevanta si longevitatea acestui mediu si sa sublinieze rolul cultural al revistelor.
Campania demareaza cu un manifest in 10 puncte publicat pe site-ul revistei www.gandestebiz.ro, prin care cititorii de presa sunt incurajati sa sustina publicatia favorita prin abonament. Dintre cele 10 puncte ale manifestului, citam: “Fotografie unica. Doar hartia poate reda cu adevarat puterea unei imagini fotografice de calitate.”, “Senzatia de relaxare si relatia speciala dintre degete, minte si paginile glossy ce se formeaza cand rasfoiesti pe canapea o revista intr-o duminica ploioasa.” sau “Abonarea este eco-friendly. Prin abonament se contribuie la reducerea deseurilor prin tiparirea unui numar controlat de exemplare si diminuarea retururilor.”
Campania, care se adreseaza advertiserilor, liderilor de opinie si publicului cititor, nu este o incercare a printului de a rivaliza cu mediul online, ci de a demonstra ca cele doua medii se completeaza reciproc si ca fiecare contribuie in felul ei unic imbogatind experienta de informare a cititorilor de presa.
Campania va avea si o componenta de social media, prin crearea paginii de Facebook SustinePrintul unde toti iubitorii presei scrise sunt incurajati sa se inscrie si sa comenteze.
{mosloadposition user10}